  • Data: 2015-04-03 17:47:44
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie doświadczam takich potrzeb...
    > W ogóle uważam gromadzenie filmów
    > na lokalnych nośnikach za przeżytek poprzedniej epoki...
    > ---
    > Znaczy na nielokalnych nie ?

    Dokładnie to chodzi o gromadzenie jako takie...
    ---
    Czyli nie mogę sobie nagrać filmu z urlopu i go "zgromadzić" ? A zdjęcia ?

    > A że tak powiem po ...j gdzieś coś wysyłać jak można mieć na urządzeniu ?

    Fajnie jak sobie gromadzisz, i fajnie jak nie musisz gromadzić bo masz
    wszystko co chcesz na zawołanie z jakiejś ogromnej chmury (np. Netflix,
    VooDoo, Hulu itp, itd).
    ---
    Ale jak mogę znaleźć w "ogromnej chmurze" te rzeczy, których nigdy tam nie
    zgromadziłem ?