  • Data: 2015-03-31 17:34:03
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 17:11, Pszemol pisze:
    [...]
    > No ale co ma piernik do wiatraka?
    > Czy słuchawka BT służy do przesyłania plików?
    > Nie? To czemu nie działa do youtube czy internetowego radia?
    > Na iPhone4 działa ta sama słuchawka.

    No dobra, odniosę się do tego kawałka. Otóż...w Andku masz możliwość
    ROZDZIELENIA tych funkcji. Służy to głównie temu, że jeśli słuchawka nie
    używa strumienia audio to zwyczajnie działa dłużej. W Apple nie a nawet
    często słychać delikatny szum, jesli nic nie jest odtwarzane a słuchawka
    jest A2DP. Powoduje to większy drenaż baterii i krótsze działanie
    słuchawki. W Andku jest możliwość odłączenia tej funkcji, celem
    zaoszczędzenia energii (funkcja stała w sensie ustawień). Czyli
    podłączasz i już. W iPhone z tego co wiem, nie można tego zrobić "na
    stałe"...no ale to iPhone :]

    --
    LordBluzg(R)