  • Data: 2012-02-07 22:49:35
    Temat: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    btn napisał(a):
    > Zmierzyłem miernikiem i wyszło mi... 30V.
    Śmierdziało większą ilością voltów od początku.
    > Co dziwniejsze - po wymianie feralnej żarówki
    > światła już świecą normalnie... Cuś jest nie tak..
    Możliwe że wynik masz zawyżony.
    Jeżeli miernik kupiłeś a nie pożyczyłeś, taki z tańszych, to polecam wymianę baterii
    na lepszej firmy.
    Wkładają tam słabej jakości baterie, a te szybko siadają zwłaszcza jak miernik
    przetrzymywany jest w
    niskich temperaturach, a słabe napięcie w baterii zawyża wynik odczytu.
    A przy okazji jak masz możliwość porównania odczytów z Twojego miernika i jakiegoś
    profesjonalnego,
    możesz w swoim skalibrować wynik odczytu. Po zdjęciu obudowy w środki znajdziesz taki
    PRek do regulacji.
    --
    Krzysiek