  • Data: 2012-02-07 22:50:56
    Temat: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-07 22:31, J.F. pisze:

    > Dlaczego H4 ? Halogen, dwuwloknowy, ale czemu od razu H4 ?

    > Tez "polskie rzemioslo" ?
    >
    > http://allegro.pl/tungsram-h-12v-60-55w-p45t-41-5207
    0-i2063334950.html

    Pieniądz jest pieniądz. Znalazłeś na alledrogo po kodach podstawek,
    które podałem? :)

    > Wydaje mi sie ze rozne byly np 45/50... a moze to R2 byly rozne i
    > porownywalem z 50/55, a nie pomyslalem ze maluch mial 40W

    Szczerze? Ja może mam problem z pamięcią (przynajmniej w teorii
    z racji wieku), ale jakoś sobie nie przypominam Twoich rewelacji.
    R2 45/40W i H4 z różnymi podstawkami 60/55W.

    > Na tych R2 chyba nie bylo - byc moze jeszcze sie nie zalapaly na
    > homologacje.

    To R2 udało Ci się kupić w większej mocy?

    > A takie 90/100 sa i dzis.

    Nie pisałem, że nie ma. Tyle, że teraz nikt ich nie kupi z przypadku...

    > Zalezy od samochodu - w fordach np sa kiepskie swiatla :-(

    Zmień markę.

    > Ale czemu mam miec oswietlenie wystarczajace, kiedy moge miec dobre ?

    Ekhem - ja mam dobre i zgodne z przepisami. Jak coś jest nie tak, to
    jest to problem mojego zmęczenia/brudnych reflektorów. O zamianie
    oryginalnych reflektorów na DEPO nie będę dyskutował, ponieważ to
    inna kwestia.