  • Data: 2012-02-08 01:11:59
    Temat: Re: Dziwny problem z elektryką/żarówkami H4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 22:50:56 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    0-i2063334950.html

    > Pieniądz jest pieniądz. Znalazłeś na alledrogo po kodach podstawek,
    > które podałem? :)

    Tak jest :-)

    > Szczerze? Ja może mam problem z pamięcią (przynajmniej w teorii
    > z racji wieku), ale jakoś sobie nie przypominam Twoich rewelacji.
    > R2 45/40W i H4 z różnymi podstawkami 60/55W.

    Ja tez juz nie pamietam szczegolow, pamietam tylko ze mnie dziwila ta
    wrazliwosc malucha, bo roznica mocy nie byla duza.
    A halogenow z cokolem R2 byla duza roznorodnosc, wiec moze to jakas inna
    para.

    > To R2 udało Ci się kupić w większej mocy?

    cokol R2, ale raczej halogen. Choc glowy nie dam - moze i zwykle byly
    roznych mocy. O, byly i sa
    http://allegro.pl/zarowka-bosma-12v-r2-75-70w-p45t-3
    516-i2055450166.html

    > Zmień markę.

    Wiele innych rzeczy jest za to dobre :-)

    > Ekhem - ja mam dobre i zgodne z przepisami.

    Widelki swiatlosci na dlugie sa dosc szerokie. Tylko te cholerne
    homologacje nakladaja dodatkowe wymogi.

    J.