  • Data: 2017-03-09 22:35:32
    Temat: Re: Dziwny problem - part II czyli timer
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Ale uszkodzenie IO jest malo prawdopodobne.

    Mnie się kilkukrotnie przytrafiło, z przyczyn różnych.
    Ale przytrafiła mi się też awaria mostka Graetza. Ja
    już nie wierzę w półprzewodniki, najwyraźniej drażniąc
    tym Kolegę wątkotwórcę.

    > Za to zawieszenie programu bardzo prawdopodobne :-)

    Ja bym się (znów z praktyki) bał spurious reset. :-)
    Nigdy mi się program nie zawiesił, natomiast resety bez przyczyny miewałem.

    > Swoja droga - jak to w NASA robia ?
    > Tam ponoc trzeba przewidziec mozliwosc uszkodzenia dowolnego elementu,
    > wiec ...
    > 4 tranzystory i 2 przekazniki ?
    >
    > 6 tranzystorow i 3 przekazniki ? Wszak element sie moze na dwie strony
    > zepsuc - nie wylaczy lub nie wlaczy ...

    Nie wiem, co robią w NASA, ale manual GE opisuje dokładnie Twoje
    rozwiązanie 6-elementowe (w kilku wariantach). Dowolny element się
    może dowolnie uszkodzić, a całość działa nadal sprawnie, aż się pan
    Zenek-konserwator zdecyduje ruszyć odwłok i wymieni moduł bez wyłączania
    maszyny.

    Pozdrawiam, Piotr