  • Data: 2017-03-10 10:45:50
    Temat: Re: Dziwny problem - part II czyli timer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o9tm92$n21$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:

    >W wariancie najprostszym prąd płynie taki, jak to wynika z reaktancji
    >uzwojenia roboczego.

    Dziwi mnie troche, ze zarowke na filmie wylacza :-)

    >Jeśli jest z zapasem za mały, by zakręcić silnikiem, to silnik będzie
    >wyłączony.

    Gorzej, jak sie okaze, ze w fabryce stoi, a u klienta sie kreci :)

    >Jeśli potrzebujesz prawdziwego
    >zera, to użyj wzmacniacza w topologii push-pull. Będziesz miał
    >rail-to-rail od -U do U. Układ będzie jednak 2x bardziej złożony
    >i trudniej go będzie zrównoważyć. Coś za coś.

    Pamietam stare ksiazki - kiedys to byla wiedza i uklady skomplikowane
    :-)

    >Jak ma potrzebę pomacać, to są lepsze miejsca niż zasilony sterownik,
    >niezależnie od konstrukcji obwodów wykonawczych.

    No w zasadzie racja. Przed macaniem wyciagnij wtyczke z gniazdka :-)

    >Nie ma to jak konkretne dane. :-) W tym właśnie celu zdefiniowano
    >normatywne impulsy surge, by można było określić (i świadomie
    >zaprojektować), do którego poziomu układ ma wytrzymać, a odkąd
    >już nie musi. Dopasuj sobie piorun do tabelki -- pewnie poziom
    >3 albo 4, tj. impuls 30A@15kV prosto w drucik. :-)

    Nie, impuls powiedzmy 500V od strony sieci zasilajacej.
    Ile sie przedostanie do tranzystora sterujacego wzm magn ?

    J.