    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwne zachowanie różnicówki
    Date: Thu, 27 Aug 2009 16:12:30 +0200

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h75snf$1q9e$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!
    >
    > Rozumiem ze rozmawiamy o ukladzie TN-C-S, TN-C, TT?
    > W kazdym przypadku Pe nie jest ciagniety z WLZ a podawany jest przez
    > energetyke (lub ostatnio nie).
    > Ale ogolnie obwod PE zamyka sie Enegretyka - WLZ - PE w domu.
    > Wiec nie wiem skad przypuszczenie ze miedzy Pe a N nie ma roznicy
    > potencjalow.

    Zalozenie jest takie, ze punkt rozdzialu przed rozicowka, a za nia zwarcie
    PE i N. Jak sie okazuje taki wlasnie byl to przypadek - w zaleznosci od
    jakosci zzwarcia (relatywnej wielkosci oporu) to trzeba wiekszego lub
    mniejszego obciazenia, zeby roznicowka wybila. Ale bez obciazenia nic sie
    nie stanie.