  • Data: 2010-10-28 17:48:09
    Temat: Re: Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-10-2010 o 10:22:37 Dominik & Co
    <d...@c...invalid> napisał(a):

    > W dniu 27-10-2010 19:50, Piotr M rzecze:

    > Komórka jest do używania, nie do stawiania na postumencie
    > i podziwiania ;-) Jakiejże to szkody doznaje?

    Tia, taka latarka za 500zł czy 1tyś zł w sam raz aby wkładać ją w różne
    szpary, chodzić po ciemku w jakiś graciarniach, krzakach, ogólnie miejsca
    o podwyższonym ryzyku przewrócenia się, potknięcia, stracenia równowagi,
    uderzeniu takowa latarką w jakiś przedmiot, zahaczeniu ręką o coś, czy
    nawet wytrąceniu ją z reki przez osoby trzecie a nawet w ciemnych bramach
    próby napadu. 500zł... kupi się drugą... latarkę.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."