  • Data: 2021-07-06 21:35:04
    Temat: Re: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2021 o 18:28, J.F pisze:

    > Owszem, ale myslisz, ze cos tu producent spieprzyl?
    > Przeciez to program/aplikacja googla, nie producenta.

    Nie. Ciężko zoptymalizować apkę pod wszystkie typy hardware. Powinieneś
    to wiedzieć...i skoro masz widzimisię kupowania "wynalazków" to musisz z
    tym żyć ale wprowadzanie ludzi w błąd idzie Ci całkiem fajnie.

    Ja też mógłbym napisać, że mój kolega klnie zawsze, jak wsiada do
    samochodu, i pewnie producent coś spieprzył bo fotel jest za mały a
    kierownica za nisko bo uderza kolanami. Już można by się czepiać
    samochodu ale to zwykły Passat. Tak brzmi właśnie wykoślawiona
    wiadomość. Gdybym jednak na początku podał, że kolega ma 2,30m wysokości
    to wszystko staje się jasne i nie należy oczekiwać, że wszystkie
    samochody będą skompilowane pod osoby o takim wzroście :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>