  • Data: 2021-08-16 13:49:36
    Temat: Re: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2021 08:27:41 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > ... z powodu popsutej aktualizacji "google" na androidach. Wydala
    > się co
    > kilka sekund komunikatem "przestało działać".

    Nawet nie zauważyłem, a był jakiś problem?

    > Ktoś ma namiar na linka który opisuje coś od strony technicznej?
    > Jakiś
    > pustak z googla puścił betę na produkcję? Wywala się określona
    > marka
    > telefonu (ale po komentarzach widać szeroki przekrój)?

    No ale zdziwiony jesteś? Przecież nikt nad oprogramowaniem (mam na
    mysli też oprogramowanie i hardware jednocześnie) już zupełnie nie
    panuje. Wręcz wszystkich się przyzwyczaja, że absurdy typu "zrób
    restart może na coś pomoże", "zainstaluj ponownie", "proszę czekać
    ładuje się" to naturalny i normalny sposób na eliminowanie problemów.
    Gdzie nie spojrzeć w rozwiązania konsumenckie to jest wszystko
    spierdolone poczynając od braku prawidłowego działania podstawowych
    funkcjonalności a na barku responsywności guja kończąc. Oficjalny
    help desk tv Samsunga na notoryczny problem z ładowaniem aplikacji
    (zawieszają się przy ladowaniu) proponuje wyciągać wtyczkę w momencie
    splash screena aplikacji, że to podobno pomoże przy kolejnym
    uruchomieniu. I to _uwaga_, własny wniosek racjonalizatorski
    obsługującego infolinię na nie oficjalna solucja Samsunga (!!!).
    Czekac tylko aż to wszystko się zawali (wreszcie).

    --
    Marek