  • Data: 2021-07-07 21:40:29
    Temat: Re: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2021 o 18:43, J.F pisze:

> [...]
    ediatek-wykluczony-z-aktualizacji/

    > ale to zupelnie co innego.
    > Nie apka tylko system, a zarzuty wrecz do procesu
    > instalacji/flashowania.
    > Tu kazda bzdura moze sie zemscic ...

    Bo masz tutaj czarno na białym, że telefon nadaje się do śmietnika a
    zcegłowanie to już poważny problem.

    Poczytaj sobie w opisach gier, które na "wynalazkach" się wieszają,
    wywalają albo nie działają. W cholerę opisów i większość na MTK.

    > I jeszcze pytanie, jak powiazany jest zespol xiaomi.eu z chinskim
    > Xiaomi ... maja fachowcow od telefonow i prockow czy tak bardziej z
    > drugiej reki.

    Nie wiem, ich pytaj albo guglnij głębiej, jeśli Cię temat interesuje.

    > A jakis bardziej konkretny przyklad ? <--- dopchnij to :)

    Poczytaj sobie fora z grami. Inną sprawą jest, że w sklepie Play
    niektóre apki nie są dostępne dla danego modelu telefonu i wcale nie
    chodzi o wersję Andka. Właśnie różnice w hardware ale musisz szukac
    głębiej, żeby to dostrzec.

    > I moze nawet pomoze. Wiec winny procek?

    Ja zakładam a nie daję 100%, że reset pomoże, bo od tego bym zaczął ale
    skoro wiem, że MTK potrafią takie numery walić to wspominam.

    > Ogolnie normalne, ale ten szczegolny przypadek troche mnie dziwi.
    > Co tam brakuje, ze te powiadomienia nie dzialaja?

    Brak wyboru w menu chyba, już nie pamiętam dokładnie. Na pewno nie
    działa jednak ikonka (obrazek) od pokazywania ograniczeń prędkości.

    > Chyba, ze ten niby aktualny yanosik, to faktycznie jakas stara wersja,
    > ktorej producent juz nie rozwija, bo sie nie oplaca starocia
    > utrzymywac - wiec tylko minimum robia ... albo nowe reklamy dodali :-)

    Wiem, że sprawdzałem wersje i na smartfonie mam tą samą ale działa
    poprawnie. Oczywiście inny Andek bo tablet ma chyba 5 a telefon 10.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>