  • Data: 2021-07-07 16:41:37
    Temat: Re: Dzisiaj rano pół polski straciło telefon
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2021 o 13:36, J.F pisze:

    > Ale co tu ma hardware do rzeczy?
    > Normalnie mapy sie pokazuja, pozycja jest dobra - czyli ekran, GPS i
    > procesor sa kompatybilne z Androidem.

    Dobrze wiesz, że tutaj kłamiesz :) Niestety, nie są kompatybilne w 100%
    z niektórymi aplikacjami. Procki takie jak MTK leżą "daleko od szosy" :)

    > Ba - nawet w czasie tej zlej pracy sie dobrze pokazuja - padl jakis
    > wątek czy usługa, ktora o trasę pyta.
    >
    > Poniewaz to sie dzieje, jak apka jest startowana ponownie, to
    > podejrzewam raczej, ze cos sp* w jakis notyfikacjach systemu o
    > wygaszaniu itp. A moze o koncu/wywlaszczaniu z jakis zasobow?
    > Co by mnie wcale nie zdziwilo w tanim chinskim wyrobie ... ale
    > wczesniej tego nie bylo. Chyba nie ..

    Dwukropek wygląda tak ":" a nie tak".."

    Wielokropek wygląda tak "..." ech, to lekceważenie dyskutanta i
    pierdzenie podczas rozmowy :/

    Powodem takiego zachowania danej apki, mogą być jakieś nakładki
    producenta lub jego wydziwy w zakresie wykastrowania telefonu z jakiejś
    funkcji, co się dzieje przy "gotowaniu" ROMu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>