    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziś zabolało mnie serce
    Date: Tue, 8 Dec 2009 16:39:26 +0100

    Użytkownik "Darkac" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hflj67$c5m$1@news.task.gda.pl...

    > SoundBlaster AWE32 PNP to kultowa karta i ją też sobie zachowałem na
    > pamiątkę, tak jak i płytę główną z 386 bez radiatora. Karta SB kosztowała
    > mnie 12 000 000 starych zł, co w przeliczeniu i uwzględnieniu inflacji to
    > jak dzisiaj 2400 PLN a może i więcej.

    Ja miałem Gravisa Ultrasound, to był wtedy wypas. Jak to świetnie grało,
    demka specjalnie pod GU pisane były.
    AWE jeszcze nie było.
    Dokupowałem do niego pamięci żeby więcej sie zmieściło sampli. Podobnie do
    karty grafiki.

    Atai 800XL miałem, do tego kaseciak. Płytkę turbo sam dorobiłem bo części
    śmiesznie tanie były a dłubie w elektronice.
    Potem miałem Amigę 500.Jak sie trafi przygarnę A1200 aby pograć w gierki. Na
    emulatorze to nie to samo.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez