  • Data: 2009-12-08 21:45:19
    Temat: Re: Dziś zabolało mnie serce
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Patrzyłem jak młodzież wrzuca te moje skarby do kontenera i było mi
    > bardzo smutno.

    Lacze sie w bolu. Ja swojego ZX Spectrum trzymam i bede trzymal zawsze.
    Dorobilem do niego FDD, z malego komputerka zrobila sie wielka machina.
    A i jeszcze karte muzyczna mu dorobilem swego czasu, byl taki uklad
    AY-3-8910, na pokladzie 3 generatory, wpisywalo sie parametry do
    rejestrow i generowalo dzwiek. Zrobilem taki odglos helikoptera UH1
    Huey, ze moglbym podklad dzwiekowy do filmu o wojnie w Wietnamie robic;-)
    Szkoda, ze tyle fajnego sprzetu idzie nie wiadomo gdzie i nawet tego
    kupic nie mozna, a przydalyby mi sie jakies silniki krokowe z wielkich
    drukarek wierszowych, czy ploterow. Kiedys byly BOMISy...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa