  • 61. Data: 2010-07-11 21:30:45
    Temat: Re: DziĹ� jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-11 21:26, Marcin N pisze:
    (...)
    > Nie do właściciela samochodu należy przeporwadzenie poszukiwań sprawcy
    > wykroczenia. Ja, jako właściciel, mam obowiązek zgłosić, komu użyczyłem
    > samochód.
    > Pytanie "proszę wskazać kierującego" - jest niezgodne z prawem. Ja
    > wskazuję: "samochód użyczyłem żonie". Niech policja (razem z żoną)
    > głowią się, czemu za kierownicą jest jakiś facet. ;)

    W czym problem? Skoro facet nikomu nieznany, to zapłacicie jako
    właściciele pojazdu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 62. Data: 2010-07-12 11:50:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ekipy z radarami. A przy szkołach ni chuchu żadnego patrolu nie
    > uświadczysz i tutaj mają pole do popisu wszelkiego rodzaju
    > niedowartościowani kierowcy, którzy albo właśnie odwieźli swoje
    > pociechy do szkoły i się bardzo spieszą do pracy, albo chcą "pokazać"
    > innym rodzicom, jakie to mają fajne, szybkie auto. Ostatnio widziałem
    > ekipę z radarem w takim miejscu, że nawet moja dziewczyna zapytała "co
    > oni tutaj robią". No co robią - polują na tych, co jadą w słoneczne
    > południe bez świateł, stwarzając tym niesamowite zagrożenie na drodze.

    Nieczego nie porownuje. Stwierdzam tylko, ze w niemcowni jest to na porzadku
    dziennym. Ja doskonale wiem, ze u nas wszystko stoi na glowie.

    Ograniczenia predkosci "na trasach" wynikaja czesto z dzialan mieszkancow -
    ogolnie nie dziwie sie. Policjanci stojacy z radarem nie stoja tam w imie
    bezpieczenstwa na drodze a w imie bezpieczenstwa wlasnego portfela. Fotobudy
    stawiane sa aby podreperowac finanse publiczne itd itp. Trzeba wziac tez pod
    uwage, ze gdyby stalo ograniczenie do 130, to Polak bedzie marudzil, ze tam
    mozna jechac i 200 a to ograniczenie jest bez sensu...

    Niemcy zdecydowanie maja inna mentalnosc. Jesli jest ograniczenie do 30 to
    tyle jada i nie tylko ze wzgledu na skuteczna kare ale, ze tak wlasnie
    trzeba. Z kolei mozliwosc szybkiego przemieszczania sie po dobrych drogach
    nie rodzi frustracji i odreagowywania w miejscach do tego nie
    przeznaczonych.

    Najgorsze jest to, ze nasza wladzia nie chce dostrzec powodow takiego stanu
    rzeczy . Zamiast wziac sie ostro do roboty i poprawic infrastrukture
    drogowa, stawiaja siec fotoradarow. Korzysci sa podwojne, z jednej strony
    nie wydaja grubej mamony na drogi a zdrugiej do kasy wplyna mandaciki. Cale
    szczescie, ze cos zaczelo sie dziac ostatnimi czasy... PIS moze nie mial
    afery hazardowej ale tez nie mial rozpoczetych tylu inwestycji drogowych...

    --
    Picasso

  • 63. Data: 2010-07-12 17:03:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2010-07-11 21:26, Marcin N pisze:
    > (...)
    >
    > W czym problem? Skoro facet nikomu nieznany, to zapłacicie jako
    > właściciele pojazdu.

    Nie miałem już ciągnąć tego tematu, ale niech będzie.
    Moje pytanie: za co zapłacę w tej sytuacji?

  • 64. Data: 2010-07-12 18:00:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie miałem już ciągnąć tego tematu, ale niech będzie.
    > Moje pytanie: za co zapłacę w tej sytuacji?

    Za frajerstwo. Frajer pozycza samochod obcym ludziom i nie pamieta nawet
    komu, wiec jako taki niech sobie placi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 65. Data: 2010-07-12 18:09:33
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Po taką, aby nie jechać koło niego 80, ale 70.

    80 nie strzelają.

    Shrek.

  • 66. Data: 2010-07-12 18:10:22
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Żeby po jego minięciu wrócić do prędkości podróżnej.

    To prościej będzie zauważyć skrzyżowanie odwołujące ograniczenie.

    Shrek.

  • 67. Data: 2010-07-12 18:42:50
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:

    > "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message

    > Za frajerstwo. Frajer pozycza samochod obcym ludziom i nie pamieta nawet
    > komu

    Postaraj się zrozumieć.

    --
    Bydlę

  • 68. Data: 2010-07-12 18:58:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-12 17:03, Marcin N pisze:

    > Nie miałem już ciągnąć tego tematu, ale niech będzie.
    > Moje pytanie: za co zapłacę w tej sytuacji?

    To zależy od oceny sądu, ale pewnie za chodzącą amnezję i bujanie
    ślepego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 69. Data: 2010-07-12 20:20:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To prościej będzie zauważyć skrzyżowanie odwołujące ograniczenie.

    Radarów jednak jest mniej niż skrzyżowań.
    A jeśli chodziło Ci o to, że za Ciebie ma myśleć Sejm i drogowcy, to
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 70. Data: 2010-07-12 23:42:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 12 Jul 2010 18:10:22 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > To prościej będzie zauważyć skrzyżowanie odwołujące ograniczenie.

    A jak do najbliższej krzyżówki jest kilkaset metrów, albo i
    kilka kilometrów? :)

    r.