  • 1. Data: 2010-07-08 22:25:14
    Temat: Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
    Od: " E_waldi" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny? Pytam,
    bo przegladając stronę

    http://mapy.cdb.sk/spoplatnenie/

    powiększajac zamieszczoną tam mapę płatnych odcinków dróg natrafiłem na
    dosyć dziwne oznaczenie (płatności???) na przejściu drogowym Zwardoń -
    Skalite.
    Oto to powiększenie.
    http://img138.imageshack.us/img138/7458/zwardonskali
    te.jpg

    Wychodzi mi, że cały odcinek Zwardoń - Cadca, około 35 km jest bezpłatny, a
    kilkaset metrów przejścia jest płatne? Jakby tak było, to z powodu tego
    kawałka należałoby kupić winietę?

    --
    waldi

  • 2. Data: 2010-07-08 22:33:12
    Temat: Re: Zwardoń - Cadca, darmowa czy płatna?
    Od: "E_waldi" <e...@W...gazeta.pl>

    E_waldi <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec czy przez
    Wisłę? Pojadę w nocy, więc lepiej by droga nie była zbyt dziurawa ;)

  • 3. Data: 2010-07-08 22:47:14
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "E_waldi" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec
    Najkrócej

    > czy przez Wisłę?
    Jak już to przez Cieszyn i przez Czechy.,
    ale to naookoło i możesz po nocy trafić na płatną czeską drogę.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-07-08 23:26:32
    Od: "daro" <d...@u...ue>

    Użytkownik " E_waldi" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny?

    Nie.
    A z Bielska jechać na Żywiec. Mieszkam tu, wszystko ok.
    --
    d.

  • 5. Data: 2010-07-08 23:27:02
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <i15cm7$e4k$1@inews.gazeta.pl>
    E_waldi napisał(a):

    > Aha i przy okazji, czy do Zwardonia z Bielska jechać przez Żywiec czy przez
    > Wisłę? Pojadę w nocy, więc lepiej by droga nie była zbyt dziurawa ;)

    Jesli jedziesz malym mobilem to nie placisz za przejazd tym odcinkiem.
    Autostrada platna jest dopiero od Ziliny.

    Z Bielska do Zwardonia dojedziesz DK69 przez Żywiec.

    Droga z Bielska do Żywca wyglada tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=JNWsxOiY-HA

    Żywiec - Przybędza (droga ekspresowa):
    http://www.youtube.com/watch?v=2nH8SQNLUfI

    Odcinek Przybędza - Milówka (filmiki robione podczas modernizacji
    drogi, teraz droga jest gotowa i nie ma takich utrudnien):
    http://www.youtube.com/watch?v=CI316uURQrM

    Odcinek Milówka - Zwardoń:
    http://www.youtube.com/watch?v=zR4zp--Nzg0
    Uwaga - od czasu tego przejazdu oddano tunel w Lalikach, dzieki czemu
    nie mamy tego co na filmiku od 2:10 do 4:50, tylko fajny odcinek Ski z
    najdluzszym pozamiejskim tunelem w PL.

    Tutaj masz filmik z przejazdu Oščadnica - Čadca. Dla osobowek bez
    oplat:
    http://www.youtube.com/watch?v=sx0Es6mkmv0

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
    tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://i...@g...com

  • 6. Data: 2010-07-09 00:36:13
    Od: "E_waldi" <e...@W...gazeta.pl>

    E_waldi <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest płatny?

    Dziękuję kolegom za szybka i wyczerpującą informację :)

  • 7. Data: 2010-07-09 00:38:14
    Od: "E_waldi" <e...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl> napisał(a):

    > Jesli jedziesz malym mobilem to nie placisz za przejazd tym odcinkiem.

    Świetne filmy, czym robiłeś?

    --
    waldi

  • 8. Data: 2010-07-09 01:12:11
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <i15k0l$ama$1@inews.gazeta.pl>
    E_waldi napisał(a):

    > Świetne filmy, czym robiłeś?

    Kamera Sony zapis na MiniDV. Teraz trzeba to bedzie nagrac w HD
    :)

    Zdravim!

  • 9. Data: 2010-07-09 11:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " E_waldi" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:i15c7a$cbc$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy jakikolwiek odcinek drogi Zwardoń - Cadca (Słowacja) jest
    > płatny? Pytam,
    > bo przegladając stronę
    > http://mapy.cdb.sk/spoplatnenie/

    Cos to u mnie nie dziala,

> [...]

    > bezpłatny, a
    > kilkaset metrów przejścia jest płatne? Jakby tak było, to z

    Byc moze cos podobnego do drogi Mikulas-Poprad.
    Autostrada jest oczywiscie platna, a rownolegla zwykla droga .. dla
    ciezarowek tez platna. I slusznie - ciezarowki maja jezdzic
    autostrada, a nie rozjezdzac wioski zeby zaoszczedzic pare euro.

    Tak swoja droga - jak jezdzilem za Korbielow pare lat temu, to
    wydawalo mi sie ze w ktoryms z miast po drodze tez mi mignal
    znaczek z poplatkiem.
    Ale policjanty nie staly, wiec chyba mi sie wydawalo.

    J.