  • 51. Data: 2010-07-09 20:51:38
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:
    >> No wiesz
    >
    > Ta ta. Wiadomo. Spiski i te rzeczy.

    A może by tak skreślić obu zamiast wybierać mniejsze zło.
    Nie byliby tacy dumni jakie to mają wielkie poparcie w narodzie.
    Do tego oczywiście głosowanie obowiązkowe.
    Może dałoby to tym głąbom do myślenia.

  • 52. Data: 2010-07-09 22:16:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 09 Jul 2010 18:21:09 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > A po jaką cholerę szukasz tego fotoradaru, skoro jedziesz 70-80?

    Żeby po jego minięciu wrócić do prędkości podróżnej.

    r.
    _____________

  • 53. Data: 2010-07-09 22:17:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 09 Jul 2010 20:05:56 +0200, kogutek <k...@o...pl>
    wrote:

    > Życie pokazuje że to co kilkanaście lat temu było fikcją dzisiaj fizycznie
    > istnieje. W Londynie działa system rozpoznawania twarzy. Wprowadzają wzorzec i
    > system jak zarejestruje oryginał na ulicy to go obserwuje i zbiera dane.

    Nono. Słynny monitoring w UK rozrósł się do rozmiarów
    niebotycznych, a kosę pod żebro jak można było dostać, tak nadal
    można.

    r.
    _____________

  • 54. Data: 2010-07-10 05:26:08
    Temat: Re: DziĹ&#65533; jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarĂłw
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Nikt za nikogo tyłka nie nadstawi.

    W pewnych kręgach popularne jest znalezienie przyjaznego menela, który
    chętnie "zapłaci" mandaty za całą paczkę, a i punkty mu nie
    przeszkadzają...

  • 55. Data: 2010-07-10 08:18:18
    Temat: Re: Idzie ku lepszemu :-)
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 20:37, kogutek pisze:

    > To nie będzie oparte na fotoradarach. Fotoradary według informacji sprzed
    > półtora roku mają stanowić niecałe 10% urządzeń.

    No to sorry - jak bez mordy kierowcy rozpoznają kto prowadzi? GPSa pod
    skórę wszczepią?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 56. Data: 2010-07-10 11:18:56
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kogutek wrote:

    > 20 tysięcy urządzeń. Prawie wszystkie urządzenia to kamery, bo dają więcej
    > informacji. Komunikuje się toto poprzez sieci 3G.

    A! To, myślałem, że o radarach i masztach na nie rozmawialiśmy. Stąd
    nieporozumienie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2010-07-10 13:00:02
    Od: mkank <m...@g...com>

    On Jul 10, 3:28 am, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    > A jak to będzie działało tak że jak system oparty na
    > kamerach, jak w którymś miejscu wykryje przekroczenie prędkości to
    > profilaktycznie będzie robił zdjęcia na następnych punktach kontroli.

    I przy okazji pomiar predkosci sredniej.

    To tez jest stosowane w Anglii, choc glownie na remontowanych
    odcinkach i obwodnicy Londynu. Wszyscy jezdza tam z ta sama predkoscia
    i w rownych odstepach. Zadnego szarpania predkosci, zmieniania pasow,
    wciskania sie przed maske itd. Mimo nizszej predkosci i zwezen
    (remonty) ani razu w takich miejscach nie trafilem na korek. Jechalo
    sie tam wrecz przyjemniej niz na odcinkach bez jakiejkolwiek kontroli
    predkosci.

    Pomijam juz to, ze w ciagu dnia nie dalo sie tam dostac mandatu,
    fizycznie niemozliwe. Co dla polskiej policji moze byc akurat
    wada. ;-)

  • 58. Data: 2010-07-10 21:44:55
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Shrek pisze:

    > A po jaką cholerę szukasz tego fotoradaru, skoro jedziesz 70-80?

    Po taką, aby nie jechać koło niego 80, ale 70.

    Seco

  • 59. Data: 2010-07-10 22:49:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 09 Jul 2010 19:56:05 +0200, kogutek wrote:
    >20 tysięcy urządzeń. Prawie wszystkie urządzenia to kamery, bo dają więcej
    >informacji. Komunikuje się toto poprzez sieci 3G. Po włączeniu niejeden mistrz
    >kierownicy ,jak wróci z workiem kartofli ze wsi, będzie musiał auto sprzedać
    >żeby mandaty zapłacić.

    Ale to o jakim kraju piszesz ? Bo chyba nie o Polsce ?

    Czy moze po zsumowaniu wszystkich kamer drogowych w miastach ?

    J.

  • 60. Data: 2010-07-11 21:26:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co Ty za przeproszeniem bredzisz. Jaka niezgodność z prawem. Dostanie
    > pacjent
    > informację że samochodem którego jest właścicielem na odcinku drogi
    > pomiędzy....
    > o godzinie.......... ktoś przekroczył prędkość.

    Nie do właściciela samochodu należy przeporwadzenie poszukiwań sprawcy
    wykroczenia. Ja, jako właściciel, mam obowiązek zgłosić, komu użyczyłem
    samochód.

    Pytanie "proszę wskazać kierującego" - jest niezgodne z prawem. Ja wskazuję:
    "samochód użyczyłem żonie". Niech policja (razem z żoną) głowią się, czemu
    za kierownicą jest jakiś facet. ;)