  • 71. Data: 2010-07-13 01:42:31
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 12:31:11 +0200, Miecio napisał(a):

    > Automat ma tylko wysyłać prośby o wskazanie kierującego.

    Które są pozbawione podstawy prawnej :D

    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2010-07-13 01:43:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 15:56:46 +0200, Marcin N napisał(a):

    > To jest niezgodne z prawem. Zgodne z prawem jest proszenie o informację,
    > komu użyczyłeś pojazdu. Możesz użyczyć kilku osobom na raz.

    A także osobom nieznanym z imienia i nazwiska.

    > To nie do obowiązków właściciela pojazdu należy identyfikowanie kierowców.
    Ditto.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2010-07-13 07:36:09
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > A jak do najbliższej krzyżówki jest kilkaset metrów, albo i
    > kilka kilometrów? :)

    To nie ma tam 70. Bez jaj - 70 stoją raczej przed skrzyżowaniami i
    przejściami dla pieszych. Bez problemu można się zorientować gdzie się
    kończą. Przypominam, że mówimy o gierkówce.

    Shrek.

  • 74. Data: 2010-07-13 20:32:03
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Radarów jednak jest mniej niż skrzyżowań.

    No to w czym problem, podobno i tak jechał 70 tam gdzie stoją atrapy,
    jak i tam gdzie nie ma?

    Nie przepadam za fotoradarami, ale to hipokryzja twierdzić, że zawsze i
    tak się zwalniało, a teraz fotoradar postawili i trzeba go wypatrywać.

    > A jeśli chodziło Ci o to, że za Ciebie ma myśleć Sejm i drogowcy, to
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Już się boję:P

  • 75. Data: 2010-07-13 23:18:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No to w czym problem, podobno i tak jechał 70 tam gdzie stoją atrapy, jak
    > i tam gdzie nie ma?
    >
    > Nie przepadam za fotoradarami, ale to hipokryzja twierdzić, że zawsze i
    > tak się zwalniało,

    Przecież nie napisał że do 70.
    Zwalniał np. z 200 do 100 - duże zwolnienie prawda?

  • 76. Data: 2010-07-14 07:41:40
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Przecież nie napisał że do 70.
    > Zwalniał np. z 200 do 100 - duże zwolnienie prawda?

    Napisał 70-80. Czyli i tak by go radar nie złapał. Chyba, że było to
    "70-80;)".

    Shrek.

  • 77. Data: 2010-07-14 07:53:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Napisał 70-80.

    Dokładniej to "jakichś 70-80".
    Czyli zapewne bez patrzenia specjalnego na licznik, więc mogło być i 100.

  • 78. Data: 2010-07-14 16:36:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 18:09:33 +0200, Shrek <l...@p...pl> wrote:

    >80 nie strzelają.

    Dasz sobie rękę uciąć?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 79. Data: 2010-07-14 16:37:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Jul 2010 12:06:55 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak, bo teraz zwalnia 95%, a dawniej polowa :-)

    Kiedyś zwalniała połowa go tych 80 km/h. A teraz spora część baranów
    zwalnia, a nawet gwałtownie daje po heblach, do 50 km/h nawet wtedy,
    gdy jest dozwolone 100 km/h. Taki mechanizm się w nich wytworzył -
    fotoradar to 50 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2010-07-14 18:04:56
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwalnia, a nawet gwałtownie daje po heblach, do 50 km/h nawet wtedy,
    > gdy jest dozwolone 100 km/h. Taki mechanizm się w nich wytworzył -

    No i co za problemek z heblami, miszczu?
    Ludzie podnoszą, że atrapy radarów "stwarzają zagrożenie". Widzimy jęczących i
    stękających facetów w tv o poważnym spojrzeniu, twierdzących, że niby atrapa
    fotoradaru
    to poważne zagrożenie. HA HA HA. Poważne zagrożenie to cymbalicja jadąca zderzak w
    zderzak. Ludzie na takich cymbałów stosują dwie metody. Jedna to cykanie po heblach,
    żeby
    baranek się domyślił, że ciut za blisko. Druga, to np hebel w dół, baranek wjeżdża w
    tył.
    Opieprzamy baranka i jedziemy dalej hehehe... O tej metodzie słyszałem, że wojskowi
    tak
    robią, jak mają twarde autko. Nie polecam. Trzecia ostatnio przeze mnie odkryta.
    Tuman za
    zderzakiem, gaz na 4 sekundy, baranek daaaaleko w tyle. Kiedyś, kiedy samochody nie
    miały
    wogóle przyśpieszenia, to żeby wyprzedzić trzeba było zacząć jak się jest blisko.
    DZiś
    nie ma absolutnie takiej potrzeby, ale ktoś może te matoły tego uczy. Po pierwsze
    bezpieczny odstęp. To nie radary stwarzają zagrożenie. ŻEBY DUPEK NIE JECHAŁ ZA
    SZYBKO,
    NIE MUSIAŁBY HAMOWAĆ. Zagrożenie stanowią ludzie bez wyobraźni, którzy potem tabunami

    okupują więzienia. Tam już tacy z nich cwaniacy nie są, ale cóż. Hamowanie jest
    dozwolone! Masz hebel to korzystaj. Niektóre tumanki uczą kursantów, że używanie
    hamulca
    niszczy go. Otóż nie, tumanki. Używanie hamulca pozwala zaoszczędzić na blacharce ...
    heh
    ehehehhe.. Sorki jak byłem za ostry, dzieciaki.