  • 1. Data: 2010-07-09 09:08:13
    Temat: AC+OC przy sprzedazy
    Od: TM <t...@o...pl>

    Witam

    Czy ubezpieczenie AC+OC moze przejsc na kupujacego auto? Mam auto,
    ktore chcialbym oddac siostrze. Jest oplacony pakiet AC+OC. Czy jesli
    jej "sprzedam" to bedzie mogla przejac AC+OC czy trzeba oplacac od
    nowa?

    TM

  • 2. Data: 2010-07-09 09:37:13
    Temat: Re: AC+OC przy sprzedazy
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > ktore chcialbym oddac siostrze. Jest oplacony pakiet AC+OC. Czy jesli
    > jej "sprzedam" to bedzie mogla przejac AC+OC czy trzeba oplacac od

    OC idzie za samochodem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-07-09 09:44:39
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Endriu napisał:

    > OC idzie za samochodem.
    Chyba, ze w umowie jest inaczej zapisane a kupujacy zmieni TU. Wowczas dostaniesz
    zwrot z OC i AC
    jesli to ty sprzedajesz oczywiscie z odliczeniem trwajacego wlasnie miesiaca
    rozliczeniowego(liczy
    sie data z umowy k/s)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-09 09:49:17
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
    > dostaniesz zwrot z OC i AC jesli to ty sprzedajesz oczywiscie z
    > odliczeniem trwajacego wlasnie miesiaca rozliczeniowego(liczy sie data z

    Nie ma znaczenia, czy jest jakikolwiek zapis na umowie. OC przechodzi
    zawsze na kupujacego, a ten ma obowiazek zglosic zmiane do
    dotychczasowego ubezpieczyciela i przekalkulowac skladke lub
    wypowiedziec umowe w terminie do 30 dni od daty transaksji lub na dzien
    przed zakonczeniem umowy. Co do AC - umowa wygasa automatycznie dzien po
    transakcji.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2010-07-09 10:24:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    TM pisze:
> [...]
    > ktore chcialbym oddac siostrze. Jest oplacony pakiet AC+OC. Czy jesli
    > jej "sprzedam" to bedzie mogla przejac AC+OC czy trzeba oplacac od

    Jeżeli chodzi o OC, to bez problemu.
    Natomiast za AC możesz odzyskać pieniądze za niewykorzystany okres.

    Nie wiem jak tam wam rodzinne interesy wychodzą, ale w przypadku siostry
    można by formalności dopełnić dopiero w miesiącu w którym kończy się
    ubezpieczenie.

  • 6. Data: 2010-07-09 11:10:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Nie ma znaczenia, czy jest jakikolwiek zapis na umowie. OC przechodzi
    > zawsze na kupujacego, a ten ma obowiazek zglosic zmiane do

    Zapis w umowie może być, nie widzę przeciwwskazań. Ale nie rodzi skutków
    automatycznie, a co najwyżej może być podstawą prywatnego roszczenia,
    jesli się kupujący z niego nie wywiąże...

  • 7. Data: 2010-07-09 13:22:18
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Fri, 09 Jul 2010 10:24:08 +0200
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem jak tam wam rodzinne interesy wychodzą, ale w przypadku
    > siostry można by formalności dopełnić dopiero w miesiącu w którym

    I tu problem. Jak siostra rozwali auto to mi poleca znizki :(. AC+OC
    jest z maja, wiec pytam bo szkoda stracic AC oplacone za caly rok.

    --
    TM

  • 8. Data: 2010-07-09 13:25:16
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 9 Lip, 09:49, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
> [...]
    > wypowiedziec umowe w terminie do 30 dni od daty transaksji lub na dzien
    > przed zakonczeniem umowy. Co do AC - umowa wygasa automatycznie dzien po

    jak kupiłem "Punciaka" córce / O zniżek + same zwyżki z tytułu wieku,
    stażu/ to popełzliśmy do ubezpieczyciela ? UNIQA/ poprzedniego
    właściciela zgłosić ten radosny fakt i się okazał co
    następuje:musiałem zapłacić drugą ratę ubezpieczenia /była opłacona
    tylko pierwsza/ w wysokości jak miał naliczoną poprzedni właściciel -
    jakieś nieduże pieniądze i przepisali ubezpieczenie na córkę ALE gdyby
    chciała u nich wykupić następne OC to składka wyniosłaby dobrze
    powyżej 1000 zł chyba bliżej 2 tys.