  • 21. Data: 2010-07-09 10:50:09
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: PaPi <...@...3>

    > Czyzby juz sie przestali bac ze prezydent zawetuje ?

    Ty lepiej sprawdz czy kratka przy nazwisku nie byla za mala :-)
    91,Glosowali_na_Komorowskiego__bo_mial_za_duza_kratk
    e.html

  • 22. Data: 2010-07-09 10:53:26
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    two/news/koniec-z-atrapami-radarow,1504156

    > A to jest artykul z tego roku ?
    >
    > Zeby ITD przejela fotoradary to przeciez proponowano chyba ze dwa lata
    > temu.
    > I nic z tego nie wyszlo.
    > Czyzby juz sie przestali bac ze prezydent zawetuje ?
    >
    > A tak mowiac szczerze to puste budki na gierkowce bardzo ladnie
    > spowalniaja i pilnuja bezpieczenstwa ..

    Na Gierkówce zanim były fotoradary ładnie zwalniałem na wszystkich 70 do
    jakiś 70-80 i rozglądałem się czy nikt nie jedzie lub nie przechodzi.

    Teraz zwalniam do 70 i niestety rozglądam się również za fotoradarem
    patrząc jednocześnie na prędkościomierz. Czy to jest bezpieczniejsze niż
    to powyżej...

    Seco

  • 23. Data: 2010-07-09 11:01:19
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Teraz zwalniam do 70 i niestety rozglądam się również za fotoradarem
    > patrząc jednocześnie na prędkościomierz. Czy to jest bezpieczniejsze niż
    Mnie sie najbardziej podoba patent ze smietnikami lub budkami stawianymi 0,5/1m przed
    znakiem
    informujacym o wyjzdzie z terenu zabudoanego(miescina z 4 domami), gdzie wszedie sa
    pola i lasy oraz
    kawal prostej drogi.
    Czesty patent jadac przez Bory-Tucholskie itp. wioski w kierunku Bydkoszczy/Torunia
    jadac od Bałtyku :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 24. Data: 2010-07-09 11:06:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marek pisze:

    > Co to jest ten Skynet - proszę rozwiń temat.

    Elektroniczny wielki brat. Się filmów SF nie oglądało?

  • 25. Data: 2010-07-09 11:12:59
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja jestem przciwny, tak samo jak dawanie uprawnien gminom na
    > posiadanie fotoradarów i SM. W ogóle jednostki terytorialne nie powinny
    > dostawać grosza bezpośrednio od fotoradarów od razu przeszła by im
    > ochota na posiadanie i urządzanie łapanek np. pod szkołą o 18 gdzie już
    > chyba nawet woźnego nie ma.

    W niemcownie to jest normalne.
    Grasuja czesto pod szkolami na 30 przez caly dzien. Potrafi stac ekipa 3-4
    radiowozow z 3-4 lornetkami laserowymi. Jedni mierza a reszta wystawia
    mandaciki - nikt im nie umknie.

    --
    Picasso

  • 26. Data: 2010-07-09 11:27:06
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Atrapa to chyba budka w której nie przewiduje się możliwości
    > instalacji urządzenia

    Gdzieś wyczytałem (jeśli się mylę, to proszę wyprowadźcie mnie z błędu),
    że koszt instalacji masztu pod fotoradar wynosi jakieś 20 tys. zł. Spora
    cena jak na perę kawałków blachy, kilka śrub i trochę drutu... Ciekawe
    czy instalacja atrapy to też takie absurdalne pieniądze i ciekawe, pod
    kogo podlega firma która ma wyłączność na montaż...

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-07-09 11:47:55
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    > kawal prostej drogi.
    > Czesty patent jadac przez Bory-Tucholskie itp. wioski w kierunku

    Widywałem, widywałem, foty mi nie zrobili :-)

    Seco

  • 28. Data: 2010-07-09 11:49:31
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 09:45, MadMan pisze:

    > Yy, to nienormalne jest? Na "wiślance" (DK81) jest tak chyba cały czas,
    > 50 od wielkiego dzwonu (np. skrzyżowanie z sygnalizacją).

    Ja pierwszy raz zobaczyłem żeby dopuszczalną prędkość podniesiono na
    zabbudowanym (nie licząc oczywiście tras przelotowych w Warszawie). No i
    mówię o "normalnej" drodze krajowej tj. z 1 pasem w każdą stronę.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 29. Data: 2010-07-09 12:01:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W niemcownie to jest normalne.

    Dobrze, że napisałeś 'w niemcowie'. Na pewno nie jest to NORMALNE chyba, że
    dla ludzi nienormalnych.

  • 30. Data: 2010-07-09 12:03:47
    Temat: Re: Idzie ku lepszemu :-)
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 10:28, kogutek pisze:

    > 3. Identyfikacji osób w stosunku do których orzeczono zakaz prowadzenia pojazdów.

    Jeśli nie poprawią jakości zdjęć z fotoradarów to bardzo wątpliwe.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi