    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Date: Fri, 09 Jul 2010 10:53:26 +0200

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    two/news/koniec-z-atrapami-radarow,1504156

    > A to jest artykul z tego roku ?
    >
    > Zeby ITD przejela fotoradary to przeciez proponowano chyba ze dwa lata
    > temu.
    > I nic z tego nie wyszlo.
    > Czyzby juz sie przestali bac ze prezydent zawetuje ?
    >
    > A tak mowiac szczerze to puste budki na gierkowce bardzo ladnie
    > spowalniaja i pilnuja bezpieczenstwa ..

    Na Gierkówce zanim były fotoradary ładnie zwalniałem na wszystkich 70 do
    jakiś 70-80 i rozglądałem się czy nikt nie jedzie lub nie przechodzi.

    Teraz zwalniam do 70 i niestety rozglądam się również za fotoradarem
    patrząc jednocześnie na prędkościomierz. Czy to jest bezpieczniejsze niż
    to powyżej...

    Seco