  • 31. Data: 2010-07-09 12:04:15
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w

    > Ty lepiej sprawdz czy kratka przy nazwisku nie byla za mala :-)
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,81193
    91,Glosowali_na_Komorowskiego__bo_mial_za_duza_kratk
    e.html

    No wiesz - zagladam sobie w wyniki wyborcze i patrze np na pole
    "procent glosow waznych".
    Srednia w kraju jest dosc wysoka - ponad 90%, no coz, jak ktos juz
    idzie na wybory to raczej wie na kogo glosuje i trudne to nie jest.

    Gdzies na dole tabeli, z wynikiem ok 55% sa domy opieki spolecznej.
    Specjalnie nie dziwi - starzy, niedolezni ludzie, czesto juz nie
    bardzo kontaktujacy - moze zapomnieli, moze sobie przypomnieli ze
    nie wolno nic skreslac.

    Ale po przeciwnej stronie, z wynikami 100% ... tez jest sporo
    d.o.s.
    Ciekawe .. dyspozycyjny i dobrze zindokrynowany elektorat, czy ktos
    im pomogl ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-07-09 12:06:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > Na Gierkówce zanim były fotoradary ładnie zwalniałem na
    > wszystkich 70 do jakiś 70-80 i rozglądałem się czy nikt nie
    > jedzie lub nie przechodzi.
    > Teraz zwalniam do 70 i niestety rozglądam się również za
    > fotoradarem patrząc jednocześnie na prędkościomierz. Czy to jest
    > bezpieczniejsze niż to powyżej...

    Tak, bo teraz zwalnia 95%, a dawniej polowa :-)

    A budka ustawiona jest zazwyczaj przed skrzyzowaniem, wiec jak ja
    miniesz to mozesz popatrzec na przejscie :-)

    No i nawet jak bedziesz nieuwazny, to wypadek bedzie przy 70 a nie
    przy 120 ..

    J.

  • 33. Data: 2010-07-09 12:08:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com>
    > Generalnie mowa jest o wprowadzeniu automatycznego systemu
    > kontroli
    > ruchu itd., do czego od dawna dojść nie może, a kolejne pomysły
    > są
    > coraz to bardziej absurdalne. Całe szczęście, że odrzucono
    > pomysły
    > nieprzyznawania punktów za takie wykroczenia.

    Zalezy dla kogo to szczescie :-P

    J.

  • 34. Data: 2010-07-09 12:10:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w
    > A po co atrapy jak jest zainstalowanych 20 000 ( słownie:
    > dwadzieścia tysięcy )
    > urządzeń do pomiaru i rejestrowania prędkości. Skynet miał być
    > włączony w tym
    > roku ale trybunał konstytucyjny się czepił że za ostre kary.

    Ale gdzie te 20 urzadzen ?
    Chyba ze masz na mysli 20 tys slupkow z budkami ..

    > To poprawili i wcisną guzik w przyszłym roku. Znajdź sobie ile
    > jest kilometrów dróg w Polsce i podziel przez 20 000.

    A za dwa lata partia rzadzaca przegra wybory :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-07-09 12:23:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    J.F. pisze:
> [...]
    e.html

    > No wiesz - zagladam sobie w wyniki wyborcze i patrze np na pole "procent

    gdzie to masz?

  • 36. Data: 2010-07-09 12:31:11
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-09 10:46, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 09:36:26 +0200, osobnik zwany Artur
    > 'futrzak' Maśląg wystukał:

    > co oznacza, że ustawa polegnie w TK. Automat nie może nakładać punktów.

    Automat ma tylko wysyłać prośby o wskazanie kierującego.

  • 37. Data: 2010-07-09 13:13:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał
    > gdzie to masz?

    A gdzies na stronie PKW jest caly plik csv z wynikami ze wszyskich
    komisji.

    Ciekawe zrodelko statystyczno-socjologiczne - np jest jeden dom
    poprawczy, w ktorym frekwencja wyniosla 100%, ale waznych glosow
    oddano tylko 80% :-)

    J.

  • 38. Data: 2010-07-09 13:15:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał
    > Ale ja jestem przciwny, tak samo jak dawanie uprawnien gminom na
    > posiadanie fotoradarów i SM. W ogóle jednostki terytorialne nie
    > powinny dostawać grosza bezpośrednio od fotoradarów od razu
    > przeszła by im ochota na posiadanie i urządzanie łapanek np. pod
    > szkołą o 18 gdzie już chyba nawet woźnego nie ma.

    No ale wlasnie - grosza nie powinny dostawac, ale czy nie powinny
    posiadac ?
    Policja moze miec "wazniejsze zadania" niz stac pod szkola, gmina
    moze uwazac ze jest to powazny problem.
    Skoro taki powazny, to niech zaplaci i rozwiazuje :-)

    J.

  • 39. Data: 2010-07-09 13:19:43
    Od: PaPi <...@...3>

    > No wiesz

    Ta ta. Wiadomo. Spiski i te rzeczy.

  • 40. Data: 2010-07-09 13:51:22
    Od: Michal Szwaczko <m...@w...net>

    On Fri, 09 Jul 2010 09:31:21 +0200
    Grejon <g...@i...pl> wrote:

    > Całkiem możliwe. Kiedyś przejechałem się kawałkiem drogi krajowej i
    > byłem w szoku jak zobaczyłem (70) na każdym OZ.

    Na DK1 w obszarze zabudowanym miasta Czestochowa masz 90. :)

    M.