  • 11. Data: 2010-07-09 10:09:35
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Witam.
    >
    > Właśnie wpadło mi w ucho coś co mnie zdumiało. Wchodzi jakaś nowelizacja
    > ustawy która nakazuje usunięcie wszystkich atrap fotoradarów oraz /uwaga/
    > fotoradarów które mają na celu jedynie przynoszenie korzyści finansowych np.
    > dla miasta.
    >
    > Hmm, czuje się jak w ukrytej kamerze, tzn jeżeli to prawda i miało by dać
    > jakiś wymierny efekt to doznaje szoku. Idzie ku lepszemu?

    A po co atrapy jak jest zainstalowanych 20 000 ( słownie: dwadzieścia tysięcy )
    urządzeń do pomiaru i rejestrowania prędkości. Skynet miał być włączony w tym
    roku ale trybunał konstytucyjny się czepił że za ostre kary. To poprawili i
    wcisną guzik w przyszłym roku. Znajdź sobie ile jest kilometrów dróg w Polsce i
    podziel przez 20 000. A potem jak zobaczysz wynik to napisz czy widzisz
    jakikolwiek powód żeby jeszcze atrapy były.

  • 12. Data: 2010-07-09 10:15:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 10:02:20 +0200, BaX napisał(a):

    > 'wiślanka' to jest parodia 'drogi krajowej'. Ilość wiejskich wjazdów na nią
    > jest absurdalny.

    Nie zauważyłem, z tym że korzystam głównie w relacji Żory-Katowice, i
    głównie rowerem. No ale np. jutro jadę autem do Istebnej, zwrócę może
    uwagę (chociaż byłem jakiś czas temu w Wiśle, nie rzuciło się w oczy, a
    jako rowerzysta jadę przecież głównie poboczem).

    > I jeszcze ustrońskie tłumoki robiły prostesty bo nie będą
    > mieli "prosto z bramy" wyjazdu na nią tylko muszą zrobić pętle przez
    > centrum. Paranoja, jak zwykle u nas.

    Sorry, ale "wiślanka-krajówka" kończy się w Skoczowie, w Ustroniu jest
    już "tylko" wojewódzka.
    A co do protestów - też pewnie bym protestował :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-07-09 10:28:02
    Temat: Idzie ku lepszemu :-)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > podziel przez 20 000. A potem jak zobaczysz wynik to napisz czy widzisz
    > jakikolwiek powód żeby jeszcze atrapy były.

    Oprócz wystawiania mandatów system będzie wykorzystywany do:
    1. Wyłapywania samochodów bez ubezpieczenia.
    2. Wyłapywania samochodów bez przeglądu.
    3. Identyfikacji osób w stosunku do których orzeczono zakaz prowadzenia pojazdów.
    4. I co tam sobie jeszcze wymyślą.
    System mógłby być wykorzystany do odzyskiwania samochodów kradzionych. Ale nie
    będzie z przyczyn oczywistych.

  • 14. Data: 2010-07-09 10:28:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    > Tu masz art. o tym i gdzies w prawnej tez czytalem ale nie moge
    > linka znalezc.
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/koniec-z-atrapami-radarow,1504156

    A to jest artykul z tego roku ?

    Zeby ITD przejela fotoradary to przeciez proponowano chyba ze dwa
    lata temu.
    I nic z tego nie wyszlo.
    Czyzby juz sie przestali bac ze prezydent zawetuje ?

    A tak mowiac szczerze to puste budki na gierkowce bardzo ladnie
    spowalniaja i pilnuja bezpieczenstwa ..

    J.

  • 15. Data: 2010-07-09 10:31:38
    Od: Marek <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-09 10:09, kogutek pisze:
    (...)
    Skynet miał być włączony w tym
    > roku ale trybunał konstytucyjny się czepił że za ostre kary. To poprawili i
    > wcisną guzik w przyszłym roku.
    (...)
    Co to jest ten Skynet - proszę rozwiń temat.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2010-07-09 10:36:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sorry, ale "wiślanka-krajówka" kończy się w Skoczowie, w Ustroniu jest
    > już "tylko" wojewódzka.
    > A co do protestów - też pewnie bym protestował :)

    Hmm, myślałem, że w Ustroniu na światłach ale gdyby nawet to zwróć uwagę na
    odcinek Ochaby-Skoczów albo nawet Zbytków /samolot/- Skoczów. 70-50 wjazd,
    70,50 wjazd, i tak w kólko. Z samych Ochab do Skoczowa większość DK to
    ograniczenie do 70, miejscami 50. /bo stadnina, bo knajpa, bo światła, bo
    knajpa, bo knajpa, bo światła/

  • 17. Data: 2010-07-09 10:38:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A po co atrapy jak jest zainstalowanych 20 000 ( słownie: dwadzieścia
    > tysięcy ) urządzeń do pomiaru i rejestrowania prędkości.

    Jeszcze tylko kwestia co jest atrapa a co nie.
    W koncu urzadzenia rotuja miedzy skrzynkami.

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-07-09 10:39:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > podziel przez 20 000. A potem jak zobaczysz wynik to napisz czy widzisz
    > jakikolwiek powód żeby jeszcze atrapy były.

    Ale ja jestem przciwny, tak samo jak dawanie uprawnien gminom na posiadanie
    fotoradarów i SM. W ogóle jednostki terytorialne nie powinny dostawać grosza
    bezpośrednio od fotoradarów od razu przeszła by im ochota na posiadanie i
    urządzanie łapanek np. pod szkołą o 18 gdzie już chyba nawet woźnego nie ma.

  • 19. Data: 2010-07-09 10:43:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jeszcze tylko kwestia co jest atrapa a co nie.
    > W koncu urzadzenia rotuja miedzy skrzynkami.

    Atrapa to chyba budka w której nie przewiduje się możliwości instalacji
    urządzenia bo jest np. zaspawana. Mega śmieszna jest ta np. która stoi na
    '1' gdzieś w okolicy Tychów pomiędzy pasami. Zwykła kostka z blachy z
    'wizjerem'

  • 20. Data: 2010-07-09 10:46:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Jul 2010 09:36:26 +0200, osobnik zwany Artur
    'futrzak' Maśląg wystukał:

    > to bardziej absurdalne. Całe szczęście, że odrzucono pomysły
    > nieprzyznawania punktów za takie wykroczenia.

    co oznacza, że ustawa polegnie w TK. Automat nie może nakładać punktów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?