-
X-Received: by 2002:a81:444:: with SMTP id 65mr20173545ywe.171.1577088131505; Mon, 23
Dec 2019 00:02:11 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:444:: with SMTP id 65mr20173545ywe.171.1577088131505; Mon, 23
Dec 2019 00:02:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no11203499qtd.0!news-out.google.com!w29n
i528qtc.0!nntp.google.com!g89no11203493qtd.0!postnews.google.com!google-groups.
googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 23 Dec 2019 00:02:11 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dffec63$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <2...@g...com>
<5dff7717$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5dff94b3$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5dffec63$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Dziś Makaron jutro Morawiecki
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 23 Dec 2019 08:02:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668783
[ ukryj nagłówki ]On Sunday, December 22, 2019 at 11:21:58 PM UTC+1, JDX wrote:
> On 2019-12-22 21:07, WS wrote:
> We wsiadaniu przeszkadzają. I w wysiadaniu.
Kwestia przyzwyczajenia, ja jakos "automatycznie" zapinam po ruszeniu i odpinam przed
zatrzymaniem (kjesli mam wysiadac)
> Ba, jak ktoś zamiast hamować
> będzie się patrzył na zbliżającą się przeszkodę, to wtedy rzeczywiście
> lepiej jest mieć zapięte pasy. Ale to jest raczej przypadek nierealny.
No, nie wiem, rozne pechowe sytuacje sie zdarzaja... np. tydzien-dwa temu w strefie
30 facet dostawczakiem wypadl na zakrecie (lekko slisko bylo) i zatrzymal sie
momentalnie na slupie ogrodzeniowym. Stawiam, ze z 50 jechal...
> Przepisowe 50 km/h to niewielka prędkość i raczej trudno jest w coś
> przywalić, jeśli patrzy się przed siebie, a nie w smarkfona.
Da sie, a przy tych testowych 55 patrzac na wyniki crashtestow to nawet z pasami sa
czasem istotne obrazenia. 50 wyglada na mala predkosc, do czasu jak sie blyskawicznie
zmieni w zero ;)
> No pewnie, lokomotywy rządzą. Takiej to nawet załadowany tir za bardzo
> nie podskoczy. :-)
Fizyki sie nie przeskoczy ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.19 09:18 robot
- 23.12.19 09:39 collie
- 23.12.19 11:10 Myjk
- 23.12.19 11:12 Poldek
- 23.12.19 11:19 Myjk
- 23.12.19 11:26 ąćęłńóśźż
- 23.12.19 11:29 r...@k...pl
- 23.12.19 11:32 WS
- 23.12.19 11:35 WS
- 23.12.19 11:37 robot
- 23.12.19 11:58 Shrek
- 23.12.19 12:11 kk
- 23.12.19 12:18 kk
- 23.12.19 13:27 r...@o...pl
- 23.12.19 13:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=