  • Data: 2024-07-18 16:03:57
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2024 14:03:27 +0200, io wrote:

    > Normalna temperatura latem.

    Jak dla mnie nienormalna.

    > Może być problem nagłego przyrostu temp
    > kiedy organizm nie zdąży przyzwyczaić się, ale to tyle.

    Nie ma problemu nagłego przyrostu. Jest problem długiego utrzymywania.

    > A na chu?!

    To jak - jezdzisz bez przedniej szyby i się nie boisz?

    Cos może w oczy wpaść, w zęby, oczy łzawią ..

    > W kabinie jest jakaś konkretna cyrkulacja?

    Nawiew z konsoli, a w bagazniku (hatchback/kombi) były wywietrzniki,
    gdzies na dole, przy kołach.

    > A Ty w ogóle jechałeś Twizy? Zastanów się, to ja sprawdziłem kabrio,
    > sprawdziłem zdjęte szyby w Twizy, mam klimę w smrodzie. Jednak trochę
    > większe doświadczenie niż w kółko to samo.

    No ale mówic, ze klima złą, to brednie :-)

    J.