  • Data: 2024-07-18 18:07:20
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2024 o 16:24, J.F pisze:

    > Bez klimy będziesz miał tyle co na zewnątrz.

    Ja to mam, nie muszę sprawdzać. Nie ma żadnego problemu z korzystaniem z
    otwartego Twizy. Zamknięte wymagałoby klimy.

    > 35C, 40, 45, 50 - zalezy gdzie jesteś i jakie lato.
    >
    > Ja nie lubie juz 30.

    > Działa dlatego, ze się chłodzi. To nie lodówka, ale daje radę.

    No przecież mówię, że jak na pustyni masz 45 stopni to organizm też
    działa a przecież nie jest chłodzony.

    > Ale jak się ma ochłodzic, jak podmuch ma 40 C ?

    No ale 40 to ma w Grecji a tu było o 30.

    > No, jest chłodzenie przez parowanie, i to używasz.
    > Ale są kraje, gdzie wilgotnośc powietrza 90-100%.

    > Trudno miec klimę na ulicy. Ale narzekają, ze upał nieznoścny.

    Narzekają na upał tam, gdzie nie wieje.

    > Wiatrak w domu pomaga, ale z klimą nawet nie porównuj.

    > Twizy w korkach może 2h jechac. I stać. i nie ma nawet wiatraczka :-P ...

    I mi to kompletnie nie przeszkadza bo wiaterek jakiś wieje i organizm
    szybko przyzwyczaja się.