  • Data: 2024-07-19 03:30:29
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Kabrio nie każdy ma, ale po ulicach ludzie chodzą i nie wymyślają, że
    > klimy brak.

    Bo co mają powiedzieć? Funkcjonują jakoś. Młodzi i sprawni pocą się jak
    świnia, starzy mdleją albo dostają udarów cieplnych, ale klimy na dworze
    przecież nie zainstalujesz.

    > No jak niewielka? Normalna miejska. Mniej niż 50/h się raczej nie jedzie
    > chyba, że w korku, więc co najwyżej godzina. Ale godzina to max a krzywą
    > częstości różnych dystansów jaką masz? To nawet nie będzie pół godziny!

    Każdy ma inną, bo każdy jeździ gdzie indziej.

    > A silnik twojego smroda nie hałasuje czasem bardziej?

    Nie hałasuje. A odkąd zmieniłem poduszki to w ogóle ledwo mruczy.

    > Ja pisałem o szumie powietrza. Jechałeś kiedyś kabrio 200/h z otwartym
    > dachem?

    Motorem jechałem, w koszmarnym upale. Był wiatr ale nadal było za gorąco.
    Fakt że ubrany trochę lepiej niż ubieram się do samochodu.

    --
    W ciemnościach podczas seansu filmowego słychać podniesiony głos kobiety:
    - Niech pan natychmiast zabiera swoje ręce!