  • Data: 2024-07-18 14:12:00
    Temat: Re: Dzień bez ICE
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2024 o 11:32, Cavallino pisze:

    > Z szybami I KLIMĄ.

    Nie, było o 'zamykaniu szyb by ciepło nie wlatywało'. Bo się Arnoldowi
    wydawało, że pod daszkiem chłodniej. Tylko, że nie będzie chłodniej
    tylko cieplej z powodów, które już omawiałem. Z klimą można zrobić mniej
    niż na zewnątrz, ale jak już omawiałem, nie jest to do niczego potrzebne
    w Twizy.

    Ble ble ble.