  • 71. Data: 2012-04-10 18:12:44
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 17:51, yabba pisze:

    > Teoretycznie to na każdym przystanku moga być dzieci do zabrania do
    > szkoły gminnej.

    I oczywiście każdy z tych przystanków znajduje się przy drodze wojewódzkiej.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 72. Data: 2012-04-10 18:33:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I oczywiście każdy z tych przystanków znajduje się przy drodze
    > wojewódzkiej.

    Opiszę to inaczej. Teoretycznie, to z każdego przystanku przy drodze
    wojewódzkiej mogą być dzieci do zabrania do szkoły gminnej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 73. Data: 2012-04-10 18:50:08
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 18:33, yabba pisze:
    > Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Opiszę to inaczej. Teoretycznie, to z każdego przystanku przy drodze
    > wojewódzkiej mogą być dzieci do zabrania do szkoły gminnej.

    Dziwne masz pojęcie o dowozach szkolnych.
    Mieszkam w gminie, którą przecina krajowa 3, oraz droga wojewódzka,
    droga powiatowa i cała masa dróg gminnych.
    Do szkoły podstawowej i gimnazjum dowożone są dzieci z 9 wiosek.
    Jak myślisz, ile przystanków skąd zabierane są dzieci, znajduje się
    znajduje się przy drodze wojewódzkiej?
    Żebyś się długo nie męczył z zastanawianiem, odpowiem od razu: 0
    (słownie: zero).

    --
    RomanS
    ___________________

  • 74. Data: 2012-04-10 19:09:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > znajduje się przy drodze wojewódzkiej?
    > Żebyś się długo nie męczył z zastanawianiem, odpowiem od razu: 0 (słownie:

    OK. W Twojej gminie tak wypadło, że przy drodze wojewódzkiej nie ma żadnej
    wioski, z której dowozi się dzieci.
    Nie upieram się, że zawsze i wszędzie autobus szkolny zatrzymuje się na
    każdym przystanku. Zwróciłem tylko uwagę, że jest to teoretycznie możliwe do
    wystąpienia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 75. Data: 2012-04-10 19:15:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-10 18:50, Roman Stachowiak pisze:

    > Dziwne masz pojęcie o dowozach szkolnych.

    Dziwne masz pojęcie o dowozach szkolnych :)

    > Mieszkam w gminie, którą przecina krajowa 3, oraz droga wojewódzka,
    > droga powiatowa i cała masa dróg gminnych.

    Mieszkam w gminie, której co prawda DK3 nie przecina, ale w najbliższej
    okolicy jest inna DK, jest parę wojewódzkich, o gminnych i powiatowych
    nie wspomnę.

    > Do szkoły podstawowej i gimnazjum dowożone są dzieci z 9 wiosek.
    > Jak myślisz, ile przystanków skąd zabierane są dzieci, znajduje się
    > znajduje się przy drodze wojewódzkiej?

    U mnie na wsi autobusy dowożące dzieci do szkół podstawowych oraz
    gimnazjów jak najbardziej mają przystanki (i zatrzymują się) na
    drogach wojewódzkich i o zgrozo - krajowej.

    > Żebyś się długo nie męczył z zastanawianiem, odpowiem od razu: 0
    > (słownie: zero).

    U Ciebie być może tak, ale to bardzo niebezpieczne uogólnienie, że
    "u mnie na wsi tak jest, to tak jest wszędzie".

  • 76. Data: 2012-04-10 19:53:52
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Wy(*) naprawdę nie macie pojęcia co jest na tym filmie.
    > Może obejrzyjcie go w końcu?
    >
    > (*-wszyscy z uporem twierdzący, że to autobus, autobus szkolny, autobus
    > oznakowany, że przejechane w nim jechały itd.)

    Z dziewczynkami faktycznie masz rację, przyjrzałem się - nie jechały.
    Natomiast oświeć mnie, czym jest ten pojazd. Zarejestrowany środek
    zbiorkomu, z własnym numerem, trasą, wywieszonymi tabliczkami z numerem
    i kierunkowymi... Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym.

    Aaaa. Trolejbus. Zgadłem?
    ;)

    Piotr

  • 77. Data: 2012-04-10 20:00:30
    Temat: Re: Dzieci weso?o wybieg?y ze szko?y...
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-04-10 01:18, to wrote:
    > begin macso

    > Jesteś specjalistą od prawa Federacji Rosyjskiej?

    Akurat w Rosji jest to jak najbardziej autobus - co więcej, za autobus
    jest uznawany pojazd mieszczący jeszcze mniej, czyli 7 i więcej
    pasażerów. "Gazel", którą widzimy na filmiku, mieści 13 pasażerów.
    Oficjalna rosyjska nazwa tej klasy autobusów to "autobus szczególnie
    małej klasy".

    Wiem, że lubisz trolować, ale proszę Cię, nie pogrążaj się bardziej.

    Piotr

  • 78. Data: 2012-04-10 20:10:33
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Aaaa. Trolejbus. Zgadłem?
    > ;)

    Ee.... , a może troll jebus? ;)

  • 79. Data: 2012-04-10 21:22:17
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 19:15, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    >
    > U Ciebie być może tak, ale to bardzo niebezpieczne uogólnienie, że
    > "u mnie na wsi tak jest, to tak jest wszędzie".

    Ale to nie ja uogólniam.
    Pozwól, że zacytuję - dziwnym trafem usunięte - słowa yabby:

  • 80. Data: 2012-04-10 21:27:28
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > U Ciebie być może tak, ale to bardzo niebezpieczne uogólnienie, że
    > "u mnie na wsi tak jest, to tak jest wszędzie".

    Zważ na to kto powiedział: