  • 91. Data: 2012-04-11 23:16:38
    Temat: Re: Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2012, to wrote:

    > begin macso

    > Jesteś specjalistą od prawa Federacji Rosyjskiej?

    A oni czasem paru konwencji nie podpisali, czy może nie obowiazuje tam
    zasada że ratyfikowana konwencja jest "równorzędna" ustawie (a tak
    naprawdę "pierwsza wsród równych", jak to w innym kontekscie kiedys
    w prawie było ;))?

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2012-04-12 16:56:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Cały szkolny autobus jest żółty.

    Rzeczywiście, nie da się zaprzeczyć.
    Widząc zwalniający żółty autobus należy zmniejszyć prędkość, aby zatrzymać
    się w każdej chwili.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 93. Data: 2012-04-12 17:00:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Hello yabba,
    >
    > Wednesday, April 11, 2012, 1:00:18 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Eeee? Jeszcze się nie nadziałeś na pułapke? Gratulacje, bo ja na
    > takiej, co w ułamku sekundy zmienia światło z zielonego na czerwone z
    > ledwie widocznym żółtym rozwaliłem niedawno przewody hamulcowe.

    Stan normalny sygnalizacji czy ewidentna usterka?
    Też kiedyś widziałem uszkodzoną sygnalizację, która dla wszystkich kierunków
    dawała czerwone z chwilowym błyskiem żółtego.

    Co do przewodów, to miałeś szczęście, że nie strzeliły w bardziej
    podbramkowej sytuacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 94. Data: 2012-04-12 17:56:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello yabba,

    > Stan normalny sygnalizacji czy ewidentna usterka?

    Normalny - sygnalizator z pętlą - jechałem odrobinę za szybko.

> [...]
    > dawała czerwone z chwilowym błyskiem żółtego.
    > Co do przewodów, to miałeś szczęście, że nie strzeliły w bardziej

    Ale ja się o tym, że strzeliły dowiedziałem kilka km dalej... Na
    szczęście udało się ręcznym zahamować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 95. Data: 2012-04-12 19:06:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Normalny - sygnalizator z pętlą - jechałem odrobinę za szybko.

    Kogoś chyba pogrzało z takim patentem.

    > Ale ja się o tym, że strzeliły dowiedziałem kilka km dalej... Na
    > szczęście udało się ręcznym zahamować.

    To rzeczywiście było już niebezpieczne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2012-04-13 14:22:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Normalny - sygnalizator z pętlą - jechałem odrobinę za szybko.

    I co - z nienacka sie czerwone zapala, bez zadnego okresu
    przejsciowego ?
    sfilmowac, wyslac policjantom i prokuraturze :-)

    >Ale ja się o tym, że strzeliły dowiedziałem kilka km dalej... Na
    >szczęście udało się ręcznym zahamować.

    Cos mi tu smierdzi. Lanos jest do d*, czy noge masz za ciezka ?

    I co peklo, ze nie zorientowales sie od razu ?

    J.

  • 97. Data: 2012-04-13 15:47:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > I co - z nienacka sie czerwone zapala, bez zadnego okresu
    > przejsciowego ?

    Ze zbyt krótkim okresem przejsciowym. Na tyle krótkim, że nie daje
    szansy na wjechanie na żółtym i stąd konieczność stanięcia na hamulcu.

    > sfilmowac, wyslac policjantom i prokuraturze :-)

    > Cos mi tu smierdzi. Lanos jest do d*, czy noge masz za ciezka ?

    Przewody do dupy. Po 13 latach przegniłe. Były w planie do wymiany -
    nie zdążyłem :(

    > I co peklo, ze nie zorientowales sie od razu ?

    Przewód hamulcowy - zorientowałem się przy nastepnym hamowaniu jak
    pedał wpadł w podłogę a samochód nie hamował i trzeba było uzyć
    ręcznego. To tak w kontekście rzekomego działania dwuobwodowych
    hamulców - zdarza mi się to drugi raz (kiedys miałem podobnie w
    Poldku) i w obu przypadkach nie dało się hamować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2012-04-13 15:52:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >Przewód hamulcowy - zorientowałem się przy nastepnym hamowaniu jak
    >pedał wpadł w podłogę a samochód nie hamował i trzeba było uzyć

    A za pierwszym razem nie wpadl ? Czy juz odpusciles tym swiatlom ?

    >ręcznego. To tak w kontekście rzekomego działania dwuobwodowych
    >hamulców - zdarza mi się to drugi raz (kiedys miałem podobnie w
    >Poldku) i w obu przypadkach nie dało się hamować.

    Do tego nie trzeba takich przezyc - wystarczy odpowietrzac hamulce ...
    no i wpada pedal do drugiego tloczka czy do podlogi ?

    J.

  • 99. Data: 2012-04-13 15:56:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > A za pierwszym razem nie wpadl ?

    Nie wpadł. Zahamował do zera, pusciłem, zapaliło sie zielone i
    pojechałem. Wpadł przy kolejnym hamowaniu.

    > Czy juz odpusciles tym swiatlom ?
    > Do tego nie trzeba takich przezyc - wystarczy odpowietrzac hamulce ...
    > no i wpada pedal do drugiego tloczka czy do podlogi ?

    Do podłogi - tak jak przy odpowietrzaniu i odkręceniu odpowietrznika -
    po prostu wpada i kaplica.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 100. Data: 2012-04-13 16:18:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Nie wpadł. Zahamował do zera, pusciłem, zapaliło sie zielone i
    >pojechałem. Wpadł przy kolejnym hamowaniu.

    I to mi sie wlasnie bardzo dziwne wydaje.
    Cisnienie rozerwalo przewod a auto nadal hamowalo ?

    >Do podłogi - tak jak przy odpowietrzaniu i odkręceniu
    >odpowietrznika -
    >po prostu wpada i kaplica.

    No wlasnie - niby sa dwuobwodowe, bezpieczne, a ja bym na to nie
    liczyl.

    J.