eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziałanie ESPRe: Działanie ESP
  • Data: 2010-12-03 17:49:47
    Temat: Re: Działanie ESP
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.12.2010 17:17, Przemysław Czaja pisze:
    > Sprawdzałem ostatnio przed hipermarketem dzialanie tego ustrojstwa
    > i w zasadzie oba układy spisują się znakomicie, ESP "wyciąga" auto
    > z sytuacji w której niewątpliwym końcem byłby sliczny "bączek"
    > - niestety ja w swojej wersji nie mam mozliwości wyłaczenia ani TC ani ESP

    Korzystając z ostatniej aury również pobawiłem się trochę DSC
    (stabilizacja toru jazdy) w moim Volvie V40 (jest wyłączalne) i tak:

    - przy ruszaniu duża różnica in plus z włączonym systemem
    - bączka można z powodzeniem zakręcić i bez i z
    - poprawianie toru jazdy poprzez odpuszczenie gazu (dociążenie przodu)
    udaje się dobrze zarówno z jak i bez
    - poprawić tor po wykonaniu zakrętu poprzez dodanie gazu zdecydowanie
    łatwiej i skuteczniej da się z _wyłączonym_ systemem! Różnica jest spora
    - jak już ryjek leci w krawężnik z włączonym systemem będzie uparcie tam
    leciał i kręcenie/niekręcenie/dodawanie gazu niewiele pomaga - odczucie
    jest trochę takie jakby coś ciężkiego uparcie pchało od tyłu i nie
    pozwalało się odkręcić
    - biegi trochę chrupią jak się je przełącza gdy system pracuje (?!)

    Mam zatem mieszane odczucia...

    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: