  • 1. Data: 2009-04-16 17:16:12
    Temat: Dziala Wam infolinia Nki? Ja mam caly czas zajety :/
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Moze ktos sprawdzic czy dziala mu infolinia (ta dla klientow) Nki?

    Nr tel. 012 294 78 00

    Zle mi naliczyli uslugi na fakturze :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-04-16 17:32:52
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Moze ktos sprawdzic czy dziala mu infolinia (ta dla klientow) Nki?

    Z trzy razy siedzialem po 30 minut i zero reakcji.
    Celowe dzialanie.
    Komentowac tego nie bede ale trzeba by ich gdzies zglosic.
    Pakiet udalo mi sie zmienic przez e mail.Ale rezygnacji z vood nie
    realizuja.

  • 3. Data: 2009-04-16 18:02:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Kwi, 19:32, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > Z trzy razy siedzialem po 30 minut i zero reakcji.
    > Celowe dzialanie.

    U mnie to samo, kilka tel po 30 minut (kiedy nastepuje rozlaczenie) i
    nic... a teraz w ogole sie nie da dodzwonic.

    Oczywiscie infolinia dla potencjalnych klientow dziala az milo.

    Trzeba chyba bedzie poleconym wyslac reklamacje :/

    BTW Zdarzylo sie komus, ze nie wylaczyli mu platnych pakietow?

    Mialem w promocji 3 pakiety gratis (HBO, Cinemax, Filmbox), w polowie
    ostatniego miesiaca promocji zadzwonilem zeby je wylaczyc i HBO
    wylaczyli, a Za Cinemax'a i Filmbox policzyli sobie po 15 zl :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-04-16 18:10:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Kwi, 20:02, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Trzeba chyba bedzie poleconym wyslac reklamacje :/

    A tak przy okazji: W punktach sprzedazy Nki tez mozna skladac
    reklamacje (pisemne)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-04-16 19:21:41
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Rafal M pisze:

    > Mialem w promocji 3 pakiety gratis (HBO, Cinemax, Filmbox), w polowie
    > ostatniego miesiaca promocji zadzwonilem zeby je wylaczyc i HBO
    > wylaczyli, a Za Cinemax'a i Filmbox policzyli sobie po 15 zl :/

    A przez ich strone www nie da sie tych pakieitow sprawdzic i wylaczyc?
    Kiedys byla chyba taka opcja.

  • 6. Data: 2009-04-16 19:25:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Kwi, 21:21, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > A przez ich strone www nie da sie tych pakieitow sprawdzic i wylaczyc?
    > Kiedys byla chyba taka opcja.

    Sprawdzić i _wlaczyc_ sie da. Ale wylaczyc juz nie :(

    Cwaniaczna na potege. Dodzwonic tez sie nie da.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-04-16 23:37:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Rafal M wrote:

    > Sprawdzić i _wlaczyc_ sie da. Ale wylaczyc juz nie :(
    >
    > Cwaniaczna na potege. Dodzwonic tez sie nie da.
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    od przyszłego miesiąca będzie można włączać i wyłączać.
    kończą oprogramowanie.

    pawell

  • 8. Data: 2009-04-16 23:38:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Rafal M wrote:

    > A tak przy okazji: W punktach sprzedazy Nki tez mozna skladac
    > reklamacje (pisemne)?
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    można, nawet można wyłączyć pakiet i mieć na to potwierdzenie.

    pawell

  • 9. Data: 2009-04-16 23:40:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Rafal M wrote:

> [...]
    > ostatniego miesiaca promocji zadzwonilem zeby je wylaczyc i HBO
    > wylaczyli, a Za Cinemax'a i Filmbox policzyli sobie po 15 zl :/

    bo może o tamtych nie wspomniałeś.
    trzeba było iść do punktu, lub dzwonić po pierwszym,
    ja nie czekałem nawet minuty.

    pawell

  • 10. Data: 2009-04-17 06:37:45
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    > Z trzy razy siedzialem po 30 minut i zero reakcji.

    Moze zwiazane to jest z wczorajsza aktualizacja dekodera pod katem platnosci.

    Urzadzenia sie wykrzaczyly to ludzie ich bombarduja i klna na ulepszenia.

    p.