  • 1. Data: 2009-04-17 17:14:09
    Temat: samsung b650 nowa generacja tv?
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    Witam

    Jestem na nieustającym etapie zakupu TV (lcd, 40-42 cale) i co ostatnio
    zauważyłem -

    samsung b650 - pomijając parametry to ma jednak dwie funkcje które mnie
    rozwaliły. Z tego co wyczytałem to :

    1. W TELEWIZORZE jest normalnie gniazdo do wpięcia kabla sieciowego, żeby
    telewizor chodził w sieci i żeby w ten sposób udostępniać media z kompa
    (uwaga - dodatkowo dokupuje się moduł wifi podpinany pod usb)
    2. W związku z tym że telewizor jest netowy ma jakieś gadżety typu pogoda,
    surfowanie po necie itp.

    nie uważacie że to zajefajny pomysł?
    do tego odtwarza filmy ze złącza USB !!!!!!!!!

    pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2009-04-18 09:20:12
    Temat: Re: samsung b650 nowa generacja tv?
    Od: lokator27 <t...@g...com>

    Jeżeli odtwarza prawidłowo pliki MKV i radzi sobie z dyskiem twardym
    po USB -> zmienię zdanie o firmie Samsung!

  • 3. Data: 2009-04-18 09:21:15
    Od: lokator27 <t...@g...com>

    On 17 Kwi, 19:14, "byku" <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > surfowanie po necie itp.
    >
    > nie uważacie że to zajefajny pomysł?
    > do tego odtwarza filmy ze złącza USB !!!!!!!!!

    Jeżeli odtwarza prawidłowo pliki MKV i radzi sobie z zewnętrznymi
    dyskami twardymi (a nie tylko pamięciami flash po USB) - zmienię
    zdanie o firmie Samsung!

  • 4. Data: 2009-04-18 10:33:04
    Od: Mane <m...@g...pl>

    byku pisze:

    > nie uważacie że to zajefajny pomysł?
    > do tego odtwarza filmy ze złącza USB !!!!!!!!!

    Napisz jeszcze ile trzeba dopłacić do takiego bajeru :)

  • 5. Data: 2009-04-20 17:22:42
    Od: apem <w...@w...pl>

    Mane pisze:

    > Napisz jeszcze ile trzeba dopłacić do takiego bajeru :)
    W MM za 37 3180zł. Bez problemu odtwarza filmy przez USB (dyski HDD,
    pamięci SD) oraz z sieci po LAN.

    Andrzej P.