eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-02-20 15:49:40
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "jedrek" <j...@s...2> szukaj wiadomości tego autora

    "neelix"
    > Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.

    Wiem doskonale jak orange "dba", więc kilka lat temu zrezygnowałem z ich
    neo, bo ze wszystkim był problem, bo nikt tam (z osiągalnych na słuchawce
    dla zwykłego śmiertelnika) nie umiał spraw załatwić jak należy, wszystko im
    trzeba było podać na tacy, powiedzieć co mają zrobić aby dana rzecz
    zadziałała... Tam się nic nie dało bez znajomości. Ze wszystkim były schody.
    Net jak przepinałem z macierzystej centrali do pobliskiej szafy ONU jaką mi
    wynalazł ówczesny znajomy z tp (bo na infolinii nikt na to nie wpadł i dla
    nich nie było absolutnie żadnych możliwości aby mieć net szybszy niż 2Mbps)
    to dwa tygodnie im zajęło aby wszystkie druciki odpowiednio zakrosować na
    właściwej karcie w szafie. Po przeniesieniu był tylko sam telefon,
    twierdzili że ADSL też już działa... Dopiero po dwóch tygodniach się
    okazało, że usługa była wykreowana na innym porcie, a kros był na innym. Ale
    dla nich wszystko było ok.
    I wtedy tylko dzięki znajomości spoza tępej infolinii (bo udało do szafy
    podesłać się ekipę z jajami) miałem w końcu uruchomione stabilne neo 10Mb.
    Ale wg infolinii takowa usługa nie mogła być zrealizowana... A że potem
    chciałem sobie zwiększyć do 20Mb stwierdzili, że się nie (linia 400mb,
    tłumienie 12dB) więc ich olałem, bo miałem dość proszenia na kolanach o coś
    szybszego w centrum miasta. Na szczęście na blokowisku jest UPC i łaski nie
    robią.
    Firma która w Krakowie nie jest w stanie na 25tys. osiedlu-blokowisku
    zaoferować tego co mają na stronie w ofercie to niech spada na drzewo.
    Mieszkając w mieście człowiek próbując nabyć usługę neta od orange, się
    czuje jakby mieszkał sam jeden w środku wielkiego lasu a do najbliższej
    infrastruktury, z której będzie mógł sobie wziąć net ma 20km...
    Skoro na osiedlu w mieście im się nie opłaca inwestować to im nigdzie się
    nie opłaci...
    Żal nie firma.