eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-02-17 14:10:58
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    news:54dc99c9$0$44343$b1db1813$788ffb35@news.astrawe
    b.com...
    > "neelix"
    >
    > http://www.telepolis.pl/artykuly/paschalis-jakubowic
    z-grupa-docelowa-ftth-to-klienci-z-duzych-miast,3,3,
    789.html
    > Zależy kto chce przenosić ;)
    > Poczytaj komentarze.

    Potwierdziło się to co było w dyskusji. Ile razy wydzwaniali do mnie z
    ofertą przejścia na stałe IP. Mówiłem, że na razie nie bo się przenoszę. Jak
    przyszło do przeniesienia to się wypięli. Dzisiaj upływa 21 dzień od
    dostarczenia listu do orange. Prosiłem by szybko zadzwonili i cokolwiek
    powiedzieli. Niestety cisza, bo oni "dbają" o klienta.

    neelix