eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie liniiRe: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Data: 2015-02-20 18:12:31
    Temat: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    news:54e74975$0$57578$b1db1813$b96de544@news.astrawe
    b.com...
    > "neelix"
    > Wiem doskonale jak orange "dba", więc kilka lat temu zrezygnowałem z ich
    > neo, bo ze wszystkim był problem, bo nikt tam (z osiągalnych na słuchawce
    > dla zwykłego śmiertelnika) nie umiał spraw załatwić jak należy, wszystko
    > im trzeba było podać na tacy, powiedzieć co mają zrobić aby dana rzecz
    > zadziałała... Tam się nic nie dało bez znajomości. Ze wszystkim były
    > schody. Net jak przepinałem z macierzystej centrali do pobliskiej szafy
    > ONU jaką mi wynalazł ówczesny znajomy z tp (bo na infolinii nikt na to nie
> [...]

    Patrząc na opłacalność (w ich rozumieniu krociowe zyski) to jedynie opłaca
    się kraść. Im częściej tłumaczą, że zdanie jest wyrwane z kontekstu to coraz
    bardziej jestem przekonany że państwo polskie istnieje tylko teoretycznie.
    XXI wiek, jesteśmy w UE i podłączenie/przeniesienie linni powinno być
    załatwione już następnego dnia. Niestety wszędzie niemoc. Wszędzie poza
    komornikiem, bo on jak chce zarobić to bierze ciągnik niewinnego sąsiada
    dłużnika i nic go nie obchodzi.

    neelix