eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDywagacje na temat rdzyRe: Dywagacje na temat rdzy
  • X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
    30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
    30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no5265543qtd.0!news-out.google.com!o19ni
    640qtr.1!nntp.google.com!g89no5265541qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
    References: <7...@g...com>
    <5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
    <5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
    <5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrl7lh$jgp$1@news.icm.edu.pl>
    <5dde3d0f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de19bff$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de1a836$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de21fcb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de2c0b3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 01 Dec 2019 01:00:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667445
    [ ukryj nagłówki ]

    Zabezpieczenie profili zamkniętych od 500 do 1000 w zależności od wielkości
    samochodu. Dzisiaj samochody które mają jakieś ocynkowane elementy karoserii można na
    palcach jednej ręki policzyc. Producenci od dawna fosforanuja całe nadwozia i maluja
    przez zanurzenie podkladem, który osadza się w procesie zbliżonym do galwanicznego
    osadzania metalu. W tej chwili raczej nie ma kiepsko wykonanych nadwozi. Są za to
    marnie zabezpieczone przed korozja samochody. Kiepsko zrobione nadwozia mial 125p.
    Ale jeśli ktoś po kupnie nowego wydał kase na plastikowe nadkola i zabezpieczenie
    profili to fiacior robil się odporny na korozję. Robiłem w czasach 125p
    zabezpieczenia antykorozyjne. Zabezpieczenie profili w 125p, Polonezie trwało 9-10
    godzin przy pracy dwóch osób. Znaczy się na Fiata potrzeba było 20 roboczogodzin.
    Zabezpieczenie bitexem spodu to była drobnostka trwająca nie więcej niż 20 minut.
    Jesli by współczesny samochód zabezpieczyć w standardzie w jakim zabezpieczalem wtedy
    Fiaty to i Mazda by nie rdzewiala.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: