-
X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no5265543qtd.0!news-out.google.com!o19ni
640qtr.1!nntp.google.com!g89no5265541qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
References: <7...@g...com>
<5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
<5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
<5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<qrl7lh$jgp$1@news.icm.edu.pl>
<5dde3d0f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5de19bff$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de1a836$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de21fcb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2c0b3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 01 Dec 2019 01:00:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667445
[ ukryj nagłówki ]Zabezpieczenie profili zamkniętych od 500 do 1000 w zależności od wielkości
samochodu. Dzisiaj samochody które mają jakieś ocynkowane elementy karoserii można na
palcach jednej ręki policzyc. Producenci od dawna fosforanuja całe nadwozia i maluja
przez zanurzenie podkladem, który osadza się w procesie zbliżonym do galwanicznego
osadzania metalu. W tej chwili raczej nie ma kiepsko wykonanych nadwozi. Są za to
marnie zabezpieczone przed korozja samochody. Kiepsko zrobione nadwozia mial 125p.
Ale jeśli ktoś po kupnie nowego wydał kase na plastikowe nadkola i zabezpieczenie
profili to fiacior robil się odporny na korozję. Robiłem w czasach 125p
zabezpieczenia antykorozyjne. Zabezpieczenie profili w 125p, Polonezie trwało 9-10
godzin przy pracy dwóch osób. Znaczy się na Fiata potrzeba było 20 roboczogodzin.
Zabezpieczenie bitexem spodu to była drobnostka trwająca nie więcej niż 20 minut.
Jesli by współczesny samochód zabezpieczyć w standardzie w jakim zabezpieczalem wtedy
Fiaty to i Mazda by nie rdzewiala.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.19 07:47 Cavallino
- 01.12.19 10:03 Ghost
- 01.12.19 13:00 yabba
- 01.12.19 13:16 Shrek
- 01.12.19 13:27 Zenek Kapelinder
- 01.12.19 13:44 Ghost
- 01.12.19 13:56 Shrek
- 01.12.19 14:28 yabba
- 01.12.19 14:39 yabba
- 01.12.19 15:32 Shrek
- 01.12.19 15:49 Zenek Kapelinder
- 01.12.19 16:49 Ghost
- 01.12.19 16:50 Ghost
- 01.12.19 16:56 Shrek
- 01.12.19 17:02 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-09 Katowice => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Dlaczego szybko będzie o jedną organizację terrorystyczną mniej w UE? ["Sukcesy" walki z terroryzmem w Syrii]
- 2024-12-09 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-09 Gdańsk => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- 2024-12-09 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=