-
X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:d8c2:: with SMTP id a185mr14068408ywe.337.1575162056888; Sat,
30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no5265543qtd.0!news-out.google.com!o19ni
640qtr.1!nntp.google.com!g89no5265541qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 30 Nov 2019 17:00:56 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
References: <7...@g...com>
<5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
<5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
<5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<qrl7lh$jgp$1@news.icm.edu.pl>
<5dde3d0f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5de19bff$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de1a836$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de21fcb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2c0b3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 01 Dec 2019 01:00:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667445
[ ukryj nagłówki ]Zabezpieczenie profili zamkniętych od 500 do 1000 w zależności od wielkości
samochodu. Dzisiaj samochody które mają jakieś ocynkowane elementy karoserii można na
palcach jednej ręki policzyc. Producenci od dawna fosforanuja całe nadwozia i maluja
przez zanurzenie podkladem, który osadza się w procesie zbliżonym do galwanicznego
osadzania metalu. W tej chwili raczej nie ma kiepsko wykonanych nadwozi. Są za to
marnie zabezpieczone przed korozja samochody. Kiepsko zrobione nadwozia mial 125p.
Ale jeśli ktoś po kupnie nowego wydał kase na plastikowe nadkola i zabezpieczenie
profili to fiacior robil się odporny na korozję. Robiłem w czasach 125p
zabezpieczenia antykorozyjne. Zabezpieczenie profili w 125p, Polonezie trwało 9-10
godzin przy pracy dwóch osób. Znaczy się na Fiata potrzeba było 20 roboczogodzin.
Zabezpieczenie bitexem spodu to była drobnostka trwająca nie więcej niż 20 minut.
Jesli by współczesny samochód zabezpieczyć w standardzie w jakim zabezpieczalem wtedy
Fiaty to i Mazda by nie rdzewiala.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.19 07:47 Cavallino
- 01.12.19 10:03 Ghost
- 01.12.19 13:00 yabba
- 01.12.19 13:16 Shrek
- 01.12.19 13:27 Zenek Kapelinder
- 01.12.19 13:44 Ghost
- 01.12.19 13:56 Shrek
- 01.12.19 14:28 yabba
- 01.12.19 14:39 yabba
- 01.12.19 15:32 Shrek
- 01.12.19 15:49 Zenek Kapelinder
- 01.12.19 16:49 Ghost
- 01.12.19 16:50 Ghost
- 01.12.19 16:56 Shrek
- 01.12.19 17:02 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera