  • Data: 2019-12-01 14:28:33
    Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-12-2019 o 13:16, Shrek pisze:

    > To niech sprzedają "dobry ocynk" za 750 w opcji. Zobaczymy czy ludziom
    > to zwisa i powiewa. Jeszcze zarobią.

    500 zł będzie kosztować przy cynkowaniu 200 000 samochodów. Jak się
    okaże, że 90% klientów nie wybierze tej opcji tylko ozdobne nakładki na
    progi z folii aluminiowej, to cena za dodatkowy ocynk dla 10% zamówień
    musi wzrosnąć do 5000, żeby inwestycja w maszynę do ocynku na linii
    produkcyjnej się zwróciła. Przy takiej cenie to podejrzewam, że nikt by
    nie wziął tej opcji.

    > Wiem - robiłem w korpo;)

    To po co ja się tu produkuję i tłumaczę podstawowe rzeczy? :))

    yabba