  • Data: 2011-02-08 17:06:11
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jesteś aż takim idiotą, żeby nie zdawać sobie sprawy ze spustoszenia
    > jakie czynisz w niektórych, co wnikliwszych głowach. Jednak nie
    > powstrzymujesz się przed odarciem tych, co jeszcze czerpią czystą
    > przyjemność z jałowego pstrykania, ze złudzeń, że to jest coś warte.
    > Dlaczego to robisz?

    Nie zastanawiam się nad tym kto czerpie radość a kto nie. Każdego traktuję
    jako mądrzejszego ode mnie. Może nie widać tego w moim gadaniu ale tak jest.
    Każdy jest ode mnie mądrzejszy o swój punkt widzenia. Tylko dlatego, że chcę
    patrzeć szerzej stykam się z innymi ludźmi. Czasem mnie przeraża jak ktoś przy
    tym pada, ale czy to moja wina, że ludzie padają. Niech się podniosą i upadną
    jeden, dwa, trzy razy więcej. Ja padam i podnoszę się raz za razem. I wciąż
    robię zdjęcia. Może nie tak śliczne jak kiedyś, ale na pewno lepsze.

    > Doskonale sobie zdajesz sprawę, co czeka iluminatów, a jednak (a może
    > właśnie dlatego) to robisz.
    >
    > Bo ktoś Cię wcześniej też odarł bez skrupułów (choćby pani Sontag) i się
    > podle mścisz, prawda?

    Sontag powiedziała to co już wiedziałem. Zresztą ona przecież prowokuje. Gdyby
    nie czuła, że jest coś w fotografii, jakaś wartość ukryta, nie pisała by tej
    książki.
    Przyszła z siekierą to znaczy, że jej zależy:)

    marek