  • Data: 2011-02-10 18:29:36
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski napisał(a):

    > Wyzbądź się tego klasyfikowania. Dla mnie fotografia to również hobby i tak o
    > niej mówię. Mało tego, właśnie poprzez nie aspirowanie do tworzenia wartości
    > mogę rzeczywiście robić co zechcę, być żenujący, pretensjonalny, normalny,
    > nienormalny.. Nie mam zahamowań bo nie mam oczekiwań.

    Ależ oczywiście, że masz oczekiwania.
    Oczekujesz satysfakcji z tego, co robisz. Piszesz, że robisz zdjęcia
    niekoniecznie ładniejsze, ale coraz lepsze od poprzednich. Ustawiasz
    więc sobie jakieś kryteria, budujesz system wartości, choć jedynie sam
    dla siebie, subiektywnie i szczerze przed sobą. Oceniasz swoje dzieła i
    masz nadzieję, że następne będą lepsze.

    > Ja również:)

    Cholera, znowu się zgadzamy. :-)

    > To ty im pozwól:)

    OK, zostawmy to , bo albo Cię nie zrozumiałem, albo próbowałem coś
    zaimputować. Zgubiłem się. :-)

    --
    Mirek