  • Data: 2011-02-10 09:03:59
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski napisał(a):

    > Powinieneś napisać, że ludzie nie mają świadomości jak słabi są. To nie wiedza
    > ich gubi a właśnie ta ich słabość. W rzeczywistości nie badasz świata tylko
    > sam siebie, sprawdzasz swoją wytrzymałość. Gdy poczujesz, że robi się groźnie
    > chwytasz się wyrywka wiedzy i przywiązujesz do niego. Na tym polega twój
    > koniec, kres twojej wytrzymałości.

    Zgoda, tylko że z fotografią jest jak z miłością. Odrzesz z tajemnicy i
    zostaje tylko zwietrzała chemia, która już nie działa.

    Pozwól się ludziom cieszyć nią w swoim tempie. Katalizując ich rozwój
    paradoksalnie przyspieszasz jedynie ich rozczarowanie.

    Tak, wiem że Ciebie interesują tylko ci, co się potem podniosą. :-)

    --
    Mirek