    From: "xs" <x...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Date: Tue, 23 Feb 2010 13:23:41 +0000 (UTC)

    Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(a):

    > A wracajac do pytania poczatkowego w watku - nie ze wzgledu na marke, tylko
    > na wielkosc samochodu.

    To nie do konca prawda.

    Mialem Suzuki Swifta `94, czarny hatch 3d, 70 koni na 775kg calkiem zwawo sie
    juz zbieralo, na klapie tylko napis Suzuki Swift i nic wiecej. Prawie
    codziennie trafial sie pacjent, ktory widzac mnie stojacego na swiatlach na
    lewym pasie musial zjechac na prawy zeby prawym wyprzedzic jak zapali sie
    zielone. Jezdze raczej bardzo dynamicznie, a Swift mial 10.5s do 100 wiec
    zeby go wyprzedzic trzeba bylo miec troche mniej, a to juz nie takie
    oczywiscie w przypadku prawie polowy samochodow na naszych drogach. W kazdym
    razie caly czas ktos sie wpychal, wisial na trasie na zderzaku, a spod
    swiatel probowal wyprzedzac.

    Teraz mam identycznego Swifta z wygladu, kropka w kropke, ale na klapie
    widnieje napis GTi, a pod maska drzemie juz na prawde sporo mocy jak na
    ledwie 800kg. Teraz jest absolutny spokoj. Wszyscy grzecznie staja za mna lub
    nie zmieniaja pasa zeby tylko wyprzedzic. Golfiarze grzebia w radiu,
    wszystkie 316 czy 318i patrza sie w druga strone i jak to ktos okreslil pelen
    wersal. Nawet sluzbowki w postaci Astr, SC, Yarisow i cholera wie czego
    jeszcze nie probuja wyprzedzac. Na trasie jeszcze nikt nie wisial na
    zderzaku, a w ciagu prawie pol roku jazdy tylko RAZ ktos specjalnie stanal na
    drugim pasie na czerwonym swietle zeby wyprzedzic, a byl to Passat TDi, ktory
    zginal w lusterku wstecznym juz po zapieciu trojki ;) Paradoksalnie kupujac
    mocne auto jezdze spokojniej i prowokujacych sytuacji jest jak na lekarstwo.