  • 31. Data: 2012-05-26 16:29:35
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-25 23:00, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Nie można wzmacniać czasowników.

    Dawno się nie ośmieszyłeś tak skutecznie jak w tym wątku.
    Ale sukces masz, Animce odebrałeś zaszczytny tytuł.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2012-05-26 18:17:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jpqa6h$man$...@m...internetia.pl

    > Przyznaj się lepiej co wąchasz że tak pierdolisz gamoniu :)

    Smród, którym pierdzą tacy analfabeci jak ty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-05-26 18:20:50
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3 [OT]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jpqa2e$m3c$...@m...internetia.pl

    > Idź się wyspowiadać bo wielokrotnie zgrzeszyłeś, synku :)

    Tyle lat szukałem Taty. :) I znalazłem. Tato -- daj mi
    parę złotych... Na działalność społecznie użyteczną. :)

    -=-

    BTW -- myślałem, że ludzie ucieszą się obniżaniem się cen
    dysków, a tymczasem... Czyżbyście mieli jakieś zapasy
    dyskowe, które zamierzaliście opychać przez 100 lat?
    I tak efekty powodzi są koszmarne.

    Tajlandia wcale nie jest bogatym krajem. Dochód na mieszkańca nie jest porażający.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2012-05-26 18:29:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpqvup$pmk$2@inews.gazeta.pl...

    > "Santana" jpqa6h$man$...@m...internetia.pl

    > Smród, którym pierdzą tacy analfabeci jak ty.

    Hmm, to Ty się wykazałeś analfabetyzmem więc nie odwracaj kota ogonem :)

  • 35. Data: 2012-05-26 18:30:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpqvup$pmk$3@inews.gazeta.pl...

    > "Santana" jpqa2e$m3c$...@m...internetia.pl

    > Tyle lat szukałem Taty. :) I znalazłem. Tato -- daj mi
    > parę złotych... Na działalność społecznie użyteczną. :)

    Nie ma sprawy. Dam jak posprzątasz mi piwnice i umyjesz samochody :)

  • 36. Data: 2012-05-26 19:49:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jpr0hf$n8p$...@m...internetia.pl

    > Nie ma sprawy. Dam jak posprzątasz mi piwnice i umyjesz samochody :)

    Ależ tato, nie wolno zarobkowo zatrudniać dzieci...
    Tyle lat szukałem taty -- nie chcę mieć taty-kryminalisty...

    Nie wchodź w konflikt z prawem -- oddaj mi kilka
    samochodów po dobroci, z ojcowskiej miłości. :)

    Co do ,,sprzątania'' piwnic... Taato, przecież wiesz
    o tym, że ja nie piję alkoholu... [czyżby pijacy mieli
    aż taką krótką pamięć? -- tyle razy mówiłem, że jestem
    abstynentem]

    Po co ci, tato, te samochody, skoro stale jesteś zalany
    w trupa tym, co masz w piwnicach... [kiedyś było łatwiej,
    bo pił denaturat; teraz podniósł poprzeczkę...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-05-26 19:52:47
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpr543$6b0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > w trupa tym, co masz w piwnicach... [kiedyś było łatwiej,
    > bo pił denaturat; teraz podniósł poprzeczkę...]

    Jesteś głupszy od mojego kota. A kot nie jest najwyższych lotów :)
    I nie pitol że jesteś abstynentem. Na trzeźwo nie można tak pieprzyć bez
    sensu :)
    Dobranoc matołku.

  • 38. Data: 2012-05-26 19:54:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jpr0fe$mmi$...@m...internetia.pl

    > Hmm, to Ty się wykazałeś analfabetyzmem więc nie odwracaj kota ogonem :)

    Nie ja -- przeczytaj wątek raz jeszcze, skoro nie pojmujesz,
    że jakiś debil (RadoslawF) uznał wcięcia jako dziwną metodę
    cytowania, po czym podparł się furlongami. Każdy as bierze
    raz -- dowcip powiedziany kiedyś przez Płaszczycę był dobry,
    ale nawet Płaszczyca już tego dowcipu nie powtarza. :)

    "RadoslawF" jploqr$d2o$...@n...news.atman.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2012-05-26 20:01:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > raz -- dowcip powiedziany kiedyś przez Płaszczycę był dobry,
    > ale nawet Płaszczyca już tego dowcipu nie powtarza. :)

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale tak wygląda Twoje wcięcie:

    p://w538.wrzuta.pl/obraz/10PwsYjYUmi/wciecie

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2012-05-26 20:03:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

> [...]

    > raz -- dowcip powiedziany kiedyś przez Płaszczycę był dobry,
    > ale nawet Płaszczyca już tego dowcipu nie powtarza. :)

    Nie wiem czy zdajsesz sobie sprawę ale tak wygląda Twoje wcięcie:

    http://w538.wrzuta.pl/obraz/10PwsYjYUmi/wciecie

    --
    pozdrawiam
    Piotr