  • 41. Data: 2012-05-26 20:08:28
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 19:54, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Santana" jpr0fe$mmi$...@m...internetia.pl

    > Nie ja -- przeczytaj wątek raz jeszcze, skoro nie pojmujesz,
    > że jakiś debil (RadoslawF) uznał wcięcia jako dziwną metodę
    > cytowania, po czym podparł się furlongami. Każdy as bierze
    > raz -- dowcip powiedziany kiedyś przez Płaszczycę był dobry,
    > ale nawet Płaszczyca już tego dowcipu nie powtarza. :)

    Ja sobie tak myśle, że usenet jest jedną z ostatnich ostoi geek'ow
    starej daty, dla których nie jest istotna treść na poziomie słownym, a
    zasady odnośnie liczby linijek cytowanego tekstu, 80 kolumn. Kiedyś
    jeszcze mocno debatowano nad możliwością uzywania polskich znaczków..

    Co z tego wynika.. ano to, że te dyskusje od 10-20 lat są takie same i
    niewiele zmieniają, wręcz odwrotnie ze względu na coraz większe
    rozpowszechnienie intetrnetu z pl.comp.pecet, robi sie pl.pecet.pomoc.

    - zawsze będą wątki NTG
    - w sporej części ludzie będą źle cytować albo częściej - czepiać się
    niemerytorycznych częsci wypowiedzi. Ta piersza grupa będzie maleć..
    usenet umiera.

  • 42. Data: 2012-05-26 20:26:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-26 19:54, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> [...]
    > raz -- dowcip powiedziany kiedyś przez Płaszczycę był dobry,
    > ale nawet Płaszczyca już tego dowcipu nie powtarza. :)

    On nie a ty debilu się powtarzasz.
    Wytłumacz dlaczego w tym wątku już tyle osób zwróciło ci
    uwagę ? myślisz że jak wszystkich nazwiesz debilami to sam
    za takiego nie zostaniesz uznany ?

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2012-05-26 20:35:57
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3 [OT]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jpr5dk$o1d$...@m...internetia.pl

    > Jesteś głupszy od mojego kota.

    Co ja na to poradzę tato, że spłodziłeś takiego głupca...
    Zapłać choć alimenty mojej mamie...

    > A kot nie jest najwyższych lotów :)

    A jak wysoko lata? Moje koty wysoko skakały... ;)

    > I nie pitol że jesteś abstynentem. Na trzeźwo nie można tak pieprzyć bez sensu :)

    Jestem tato. :)

    > Dobranoc matołku.

    PLONK :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2012-05-26 20:38:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal Lukawski" jpr66n$8pc$...@i...gazeta.pl

    > - zawsze będą wątki NTG
    > - w sporej części ludzie będą źle cytować albo częściej - czepiać się
    niemerytorycznych częsci wypowiedzi. Ta piersza grupa będzie
    > maleć.. usenet umiera.

    Wszystko kiedyś umrze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2012-05-26 20:38:48
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpr7qj$cnp$1@inews.gazeta.pl...
    > PLONK :)

    Zalałem się łzami patafianku :)

  • 46. Data: 2012-05-26 20:48:42
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 20:38, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafal Lukawski" jpr66n$8pc$...@i...gazeta.pl

    > Wszystko kiedyś umrze. :)

    Przy założeniu, że czas jest liniowy ;)

  • 47. Data: 2012-05-26 20:53:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal Lukawski" jpr8i4$ebv$...@i...gazeta.pl

    > Przy założeniu, że czas jest liniowy ;)

    A co to znaczy liniowy? zależność może być liniowa
    i coś może zależeć liniowo -- ale co masz na swej
    myśli pisząc o liniowym czasie?

    Zanim umrze...

    http://www.youtube.com/watch?v=LbWeU3EzSms&feature=r
    elmfu

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2012-05-27 16:14:04
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Gryngol" <g...@o...pl> napisał:

    > to co ty za filmy oglądasz?? mi by to starczyło na max 100 filmów i to w
    > kiepskiej jakości

    10 GB na film kiepskiej jakości? Kiepskiej jakości to jest ta Twoja
    bufonada. Jak widac dzieci neostrady jeszcze nie dojrzały.

    Remek

  • 49. Data: 2012-05-27 16:18:52
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    napisał:

    > Nawet Ojcowie Redemptoryści (*) uznali, że jednak mnie nie pokonają
    > swoją głupotą, a Ty tymczasem starasz się...

    Twojej głupoty nikt nie jest w stanie przewyższyć, a Redemptorystom mógłyś
    co najwyżej buty czyścić.

    Remek

  • 50. Data: 2012-05-27 16:23:40
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Ale sukces masz, Animce odebrałeś zaszczytny tytuł.

    Nie porównywał bym Animki z tym debilem. Animka prezentuje raczej swoją
    niewiedzę w dziedzinie PC, ale głupią bym jej nie nazwał. W przeciwieństwie
    do tego nawiedzonego.

    Remek