  • Data: 2011-04-23 06:18:34
    Temat: Re: Dysk zew. - na moim kompie widoczny na innych nie
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dysk zewn. WD MyBook 1TB, NTFS.
    > Na co dzien podpinany pod laptop makowy z WinXP. Wszystko smiga.
    > Zabralem go do znajomych i probowalem podpiac (USB) pod ich dwa rozne
    > laptopy.
    > Win 7 (chyba, co najmniej Vista). Na obu laptopach dysk sie nie
    > pojawia. Slychac dzwiek podpinanego/odpinanego USB i nic sie nie
    > dzieje. Bardzo podobny dysk - tez WD 1TB dziala na jednym z tych
    > laptopow po USB.

    Nie wyrabiają prądowo porty USB w tych komputerach z tym konkretnie
    egzemplarzem dysku? Zwykle do dysków dodają kabelek z dwoma wtyczkami
    USB po jednej stronie (żeby ciągnąć prąd z dwóch portów), jeśli go masz,
    spróbuj użyć. Nie wiem czy do tego dysku można podpiąć zewnętrzny
    zasilacz, bo to też może być rozwiązaniem, aczkolwiek mniej wygodnym.

    Piotr