  • Data: 2009-09-17 11:11:01
    Temat: Re: Dysk SSD vs. Zwykły SATA
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz pamietac aby na dysku SSD niedochodzilo do zbyt czestego zapisu
    > czyli katalogi temp i pamiec podreczna przegladarek byly zapisywane np na
    > ram dysku.Plik wymiany wywalic rowniez na inny.

    To w takim przypadku zadna rewelacja i przyspieszenie, jak plik wymiany
    zostaje na klasycznym dysku i inne logi czy tempy. W takim ukladzie tylko
    troszke przyspieszy (teoretycznie) przy starcie ale normalna praca nie
    bedzie sie w zasadzie niczym roznic, bo wszystkie operacje dyskowe beda
    przebiegac na klasycznym talezowcu a nie na SSD.
    Chyba ze czegos nie wiem, wowczas prosze o rozjasnienie sprawy.