  • Data: 2014-04-11 23:40:13
    Temat: Re: Dysk SSD ile procent zapasu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-11 17:25, (c)RaSz pisze:
    > (...)obojętne, jak długo potrwa jej zamykanie. W tym procesie może ona
    > przeprowadzić symulację procesu bootowania, i wygenerować spójny, nie
    > pofragmentowany plik startowy. Zapewne nie jeden, ale - gdy jest na danym
    > kompie kilku użytkowników - będzie to plik "bazowy", + po jednym dla każdego
    > loginu. I już system będzie się budził duuużo szybciej!

    Coś podobnego miałem na płycie głównej bodajże AX6B-Plus - specjalny
    program pod Win98, robiący plik hibernacji na ukrytej partycji. W
    porównaniu do hibernacji z Win 2k czy XP - chodziło to istotnie
    wielokrotnie szybciej.

    A co do "jednolitego" pliku - to niektóre linuxy tak miewają -
    przynajmniej jeśli chodzi o jądro.

    Można też zrobić start systemu z obrazu ISO - jak np. w narzędziach Hirensa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam