  • Data: 2013-02-15 21:54:44
    Temat: Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 21:13:10 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Mhm. Nawalanie pracującym dyskiem talerzowym to normalna rzecz. W końcu
    > wszyscy tak robią. To taki doskonały test odporności dysku na uszkodzenia
    > mechaniczne. Wykorzystanie TrueCrypta jest jednakowżo czymś nienormalnym. Bo
    > co za dureń wpada na pomysł szyfrowania danych na swoim dysku. No cymbał
    > jakiś albo ktoś z paranoją a'la Antek Policmajster.
    >
    > A poważniej. Dotrze do Ciebie, że są miejsca i zastosowania, w których SSD

    Halo! Dlaczego za kazdym razem rzucasz sie bez sensu nie wnikajac w sens
    watku tylko stajac z automatu po przeciwnej stronie posiadacza SSD??
    Pisze sobie spokojnie i merytorycznie z Tasiorsa o SSD, wszystko wporzo.
    Nagle nie pytany o zdanie, nie majac kompletnie nic sensownego do
    powiedzenia, bez potrzeby wpierdala sie jakis oszolom i wali tekst o True
    Crypcie na SSD. To Ci nie przeszkadza i Cie nie irytuje? Czemu jego sie nie
    czepisz, ze bruzdzi i robi offtopy? Tylko sie musisz czepic akurat mnie.
    Zarowno ja, jak i Ty jak i wielu innych userow wie, ze SSD sie nie nadaje do
    True Crypta, wiec sie SSD przy takim wymaganiu nie wybiera, ale koles musial
    sie czegos dojebac, bo nie ma w zyciu nic ciekawszego do roboty. Zatem
    odpowiadam mu rownie merytorycznie i finito...
    ...byloby finito, ale wtedy na bialym rumaku w srebrnej zbroi wjezdza PR,
    pogromca posiadaczy SSD i niesie przez nikogo nie zamawiany kaganek oswiaty.
    Dzizas. Wez sie chlopie wychilloutuj.

    ple, ple, ple...

    --
    pozdro