  • 1. Data: 2013-02-07 15:15:16
    Temat: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Witam
    Chcialem zapytac jakie jest Wasze zdabnie na temat Dysk SSD Plextor M5
    Pro 2,5'' 128GB?
    Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze
    swieca szukac to raz a dwa poczytalem testy i wychodzi w nich cudnie.
    http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/test_plextor_m5_
    pro_128256512_gb_marvell_kontratakuje
    http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/wielki_test_30_d
    yskow_ssd_120_gb_jaki_ssd_kupic?page=0%2C8
    I zanim zostane zmieszany z blotem. Tak mam dyski mechaniczne, tak mam
    na nich dane (2x1,5TB i 2 TB) a ten SSD ma wylacznie sluzyc jako
    systemowy, gdzie kopie systemu mam zbackupowana i w przypadku padu nie
    bedzie to wielki bol. Ponadto nie kupuje dysku za ostatnie gorsze wiec
    nie warto i szkoda kasy argument odpada :)
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-02-07 15:30:50
    Temat: Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tasiorsa nabazgrał(a):

    > Witam
    > Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze
    > swieca szukac to raz a dwa poczytalem testy i wychodzi w nich cudnie.

    Bo są tylko na zamówienie: Przewidywany czas dostępności od momentu złożenia
    zamówienia:1 tydzień

  • 3. Data: 2013-02-07 15:36:02
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 15:15:16 +0100, Tasiorsa napisał(a):

> [...]
    > Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze
    > swieca szukac to raz a dwa poczytalem testy i wychodzi w nich cudnie.

    Ja bym tam nie ryzykowal tylko bral sprawdzony model. Ale jak chcesz
    dolaczyc do grona pomstujacych to bierz Plextora :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2013-02-07 15:37:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Ja bym tam nie ryzykowal tylko bral sprawdzony model. Ale jak chcesz
    > dolaczyc do grona pomstujacych to bierz Plextora :-)

    Ja bym brał albo Intel albo Samsung

  • 5. Data: 2013-02-07 15:56:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-07 15:15, Tasiorsa pisze:
> [...]
    > Pro 2,5'' 128GB?
    > Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze

    http://www.4max.pl/pl-PL/produkt/1049960/411/Dyski-t
    warde/Intel-SSD-520-120GB-7mm-SATA-6Gbit-OEM-Pack

    http://www.kurtmedia.pl/product-pol-254736-SSD-520-1
    20GB-7mm-SATA-6Gbit-OEM-Pack.html

    http://www.bino.pl/go/_info/?user_id=243709&partner_
    id=11111111&code=503bdbc85e7a17e2847549c66687880d

    http://allegro.pl/pewny-solidny-dysk-ssd-intel-520-1
    20gb-550-mb-s-i2966874138.html

    Tylko u Chrisa na zamówienie i jakiś szmelc po tygodniu Ci sprowadzi.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-02-07 17:44:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 15:15:16 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > bedzie to wielki bol. Ponadto nie kupuje dysku za ostatnie gorsze wiec
    > nie warto i szkoda kasy argument odpada :)

    A, zapomnialem, jak juz kupisz to sie pochwal, przywitam Cie w gronie
    idiotow i polglowkow kupujacych SSD ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2013-02-07 18:10:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tasiorsa pisze tak:

    > Ponadto nie kupuje dysku za ostatnie gorsze wiec
    > nie warto i szkoda kasy argument odpada :)

    Kup sobie kup. Życie jest krótkie.
    Matoły rozbijają wozy za 1mln zł a nam nie wolno 500zł puścić? ;)

    http://youtu.be/96dWOEa4Djs

    --
    Piter

  • 8. Data: 2013-02-07 18:32:46
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 17:44, R.e.m.e.K pisze:
    > A, zapomnialem, jak juz kupisz to sie pochwal, przywitam Cie w gronie
    > idiotow i polglowkow kupujacych SSD ;-)
    Za idiote i polglowka to Cie uznali zazdrosni koledzy czy to jest wlasna
    samoocena?

    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-02-07 18:42:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 18:32:46 +0100, Tasiorsa napisał(a):

    > Za idiote i polglowka to Cie uznali zazdrosni koledzy czy to jest wlasna
    > samoocena?

    Poczytaj tutejsze archiwum to wiele sie wyjasni, sam az tak krytycznej
    samooceny nie mam, nad czym zreszta ubolewam ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2013-02-07 19:54:08
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-02-07 18:42, R.e.m.e.K pisze:
    > Poczytaj tutejsze archiwum to wiele sie wyjasni, sam az tak krytycznej
    > samooceny nie mam, nad czym zreszta ubolewam ;-)
    Jak mowisz o tej wojence co gosciowi padl OCZ Petrol to czytalem :))
    Ludie jednej rzeczy nie moga pojac - ja np kupuje SSD a jakby patrzyc
    nie musze. Nie jest to dla mnie gardlowa sprawa. Ale zwyczajnie mnie
    cieszy ze bedzie to ladnie szybciutko startowac i za ta przyjemnosc
    korzystanie z kompa jestem sklonny dac 500 zl :)
    A SSD uzywalem u innych i widze roznice. Traktuje to troche tak. Nie
    pije nie pale ot kupie sobie zabwke ktora mnie bedzie cieszyc i tyle.
    Ale teraz jak to poczytaja to juz mnie zjedza dokumentnie :P

    Krzysiek